Stevenson: :o) díky, potěšilo...
hezky zrymovane, jinak viz Miros. , ale vzhledem k me oblibe tech vazanych ..Tip ( sam take ty klasiky sem tam kopiruji, i kdyz obvykle s jinou atmosferou..-))
Hes: děkuju za návštěvu i tip, vážím si toho, že to říkáš ;-)
...f.áájn...mozna trošku šédivoučké..
celer: dík, šedivá bude někdy příště... ;o)
teď mi klidně možou dojít slova, ale ve středu při ústních, ať jich mám někonečno a hlavně k danému tématu
zelva: tak budu držet palce, aby se tak nestalo :-) a úspěšně jsi to zvládla :o)
gabe, my ti to připomeneme... já vím věcí, to by ses divil :-)))
zelva: moc díky, jsem ráda, že se ti líbí :o) to není možný, že by vám došla slova... kor tobě a saccovi... :-)
DRAHTe, tobě taky děkuji za návštěvu a tip...
Lyryk: díky, od tebe to taky těší.. to je mi jasné, že by nevydali, mám ráda Nezvalovu Manon, proto je to tolik ovlivněné...
Mila: taky jsem jich četla hodně a chtěla jsem to taky zkusit, moc dík i Tobě
Twiggy: nezbývá mi nic jiného než poděkovat i Tobě :-D, ano Nezval hodně ovlivnil...
Díky všem...
technikcky veľmi dobré!som milo prekvapený... obsahovo - je to samozrejme Nezvalovske... *
Je nádherná. Moc se mi líbí. TIP
rytmicky pěkně zvládnuto .-)) ale nevydali by ti to, je to příliš Nezvalovsky inspirované
* líbí se mi a že už sem jich četla
Manon je čtení, které jsi po mě chtěla
Manon jsi ty - Rebelko 11 - ty, celičká, celá :o)
není to špatné, jen pravda, trošku ohrané, ale přesto.. t*
proti Nezvalovi drobná rytmická zaváhání... jinak hezké cvičení ;o)
NO JO - 21 + 1 a už jsi to rozjela!! S přibývajícím věkem přibývají nápady!! Sem to zase předpověděl!!:-)))) Jenom mě překvapuje, že jsi Manon!! :o)) To čumim!! :-))) t*
RED: děkuji za první, tak hezký příspěvek a návštěvu :o)
maličká: ... ohrané je i pořád děkovat a dělám to pořád :-)) tobě taky moc děkuji za návštěvu, názor i tip :-))
Miro: vím, na Nezvala nemám, tak aspoň procvičování, díky :-D
gabe, :o))) zas jsem dala na tvou radu, ať něco vložím a kdy jindy než dnes? :-) A doufám, že ještě budou!! :-)) (jsi dobrej.. nejsi náhodou jasnovidec?) ... no, já můžu být kdokoli, :o), děkuji za t a návštěvu :-)
jsem - denně si vykládám obaly od pralinek (prázdné!!!!) a předpovídám!!! :o)))) Jak to víš???? :-))))))
Občas drhne trochu rytmus, ale jinak ses toho nezhostila zle:)
Nezvala mám rád a tahle báseň je má nejoblíbenější:
Manon je motýl
Manon je včela
Manon je růže hozená do kostela
Manon je motýl
Manon je plavovláska
Manon je první a poslední má láska
Manon je první a poslední můj hřích
nádherné rozšíření, snad se to taky naučim nazpaměť :-) tip
REB... žasnu, mlčím ... nemám slov...
jsi skvělá. t*
gabe, já myslela, že si vkládáš pralinky do úst a ne že vykládáš obaly, takhle už to není ono :-)) ... že by ve mě nějaké jasnovidectví taky bylo, to proto bych to věděla? :-)))
Carodej: já když to čtu nahlas, tak mi to ani nepřijde, ale příště se budu snažit ještě víc... klidně napiš, co ti vadí, ať vim pro příště, co udělat jinak :-)))
Gabriels: já taky a docela dost, jeho Manon je skvělá...
"Nepoznat Manon, nemiloval bych...
Manon, ach, Manon, Manon z Arrasu,
Manon je moje zemřít pro krásu...", dík moc...
sac: krásně barevné :-)) taky mi došly slova.... díky, že jsi...
Reb: nejdřív sním, pak vykládám a nakonec kecám!! :-)))))
Sac: věřím, že žasneš, ale že mlčíš a nemáš slov?? tomu opravdu ne!! :-)))))
gabe, že ses nerozdělil :-)))... co takhle vyložit na stůl (na monitor) další báseň? :-)
barvičku sis vybrala sama - je to ta samá jako text tvé básně.
a gab ..... ten se o pralinky nedělí.....
a že nemám slov... no, taky se to někdy stane. a myslím, že do budoucna mi má slova nepomohou překonávat "probdělé noci" apod. takže si zvykám :-)
ale ta báseň mi skutečně vyrazila dech, ještě teď lapám po dechu a snažím se dohnat kyslíkový deficit.
sac: já vím, proto jsem to napsala, líbila se mi :-)) (tak už i o pralinky, já myslela, že jen o kremrole) :o) ... znovu děkuji (jen doufám, že když už ti ho vyrazila, tak v dobrém...)
.. jistě jen v dobrém.
no jo, na ty jeho kremrole jsem málem zapomněl.....
tak upravuji: o kremrole, pralinky ... a (ještě myslím) pařížák se nedělí. (a to ještě uvažuji o lentilkách a nanukáči.....no bylo by toho asi více)
Ach jo!!!!!!!!!! Tolik sladkostí v jedný zprávě!!! Už mám zas chuť!!! :-))) S přáteli se vždy rozdělím!!:-)))
Reb, jak víš, že už jsem zase něco napsal???? Kdo že je tu jasnovidec????
Krásné...zajímavé...taky mi nějak docházejí slova, protože je to takové pěkně neobvyklé a to se mi na tom nejvíc líbí...tip