Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seRelativita
20. 12. 2000
1
0
2705
Autor
CZlovek
Relativita
Přežil hošík nehodu zlou
brzy měl pod sebou nosítka
měl on v smůle totiž štěstí
přejela ho sanitka...
Přežil hošík nehodu zlou
brzy měl pod sebou nosítka
měl on v smůle totiž štěstí
přejela ho sanitka...
fox no stanovujese tzv SQ Smolný kvocient (SQ - z originálu SHIT QUOTIENT)
Je to poměr mezi
100% smůlou = smrt
a %tuelní smůlou = míra zranění
CZlovek: Nemusíš se omlouvat, tak jsem to nemyslel. Jenom jsem si na to vzpomněl, když jsem četl tvou blbůstku. Když někdo něco prožije na vlastní kůži, tak už mu vytanou spíš asociace z reality, než aby se mu tomu chtělo smát.
(Slyšel jsem, že Židé se dokonce dokáží smát i vtipům o koncentrácích, ale upřímně řečeno tomu moc nevěřím...)
Jiko:áha, podle interních tabulek po dosazení do SQ by mě dnes večer u TV mělo porazit Santa Clausovo sobí spřežení s pravděpodobností p=0,7 což je myslím celkem dost....
No, když byla moje sestra dítko školou povinné, sanitka jí opravdu srazila - pár dnů před Stědrým dnem, jako dnes. Vylízala se z toho. Nijak moc nás ale tehdy neutěšovalo, že to byla sanitka a ne třeba mlékarénské auto.
Tak nevím, jestli je to, hrome, až takové štěstí, když tě něco, přejede, já bych řekl, že je to smůla na každý pád. I když je lepší, když tě přejede sanitka, než když tě přejede tirák.
Jiko: míra smůly to se počítá myslím přes Murphyho koeficient špatné náhody čili nehody