tož nefim jak vám vyšlo počasí ale snad to nebylo tak hrozný jak to vypadalo...dyby nááhodou byly nějaké fotky někde avizni nebo pošli adress zprávičkou, díkes :)
P.
takže mě můžeš taky smáznout ..
sk8 + Nicollete: původně jsem chtěl jet o vláček dřív, ale pojedu s váma - předpokládám teda, že sraz je tam, jak navrhovala gemi v 15.00 hod :o)) Myslím, že se sk8 a Vespou jsme se už viděli na Letné, takže se poznáme :o))
ok, sraz je v ty tři, snad se najdem...
Petr: nesmáznu...dojeď...
zpráva dobrá - Zdenda zařídil víno, takže si vezměte nějakej hrnek či eshus nebo tak něco, esi chcete pít :)
zpráva špatná - přežijí jen otužilci ;)
vezměte si baloňáky a zimní bundy
jakoby ste jeli do ledničky...
medard je tu, na východě, strašně sprostej :/
eště sprostější než eš...
zkuste se teda nějak doklepat aspoň na tu avizovanou zastávku svislý osmičky, ju? ;) kdyby bylo hnusně, jak tu bylo včera, ještě bychom do osmi našli lepčejší hospodskej flek, pak už budem odkázáni jen na vodevřenej vzduch...
seznam aktualizován dle současného stavu,
podotýkám, že akce je hodně volná, narozdíl od většiny jiných srazíků, a bude se odvíjet od jejích vlastních chtíčů a tužeb :)
a taky karifotry uživíte ;)
avi
a dotáhněte ze západu modro se slunkem :)
jenom tam překážim - měls mě smazat. u nás prší - doufám, že máte lepšejc ..
chjo, gemi...škoda je to...tak snad jindá :o)
btw rekapitulejšn...tak z práglu jedem já a Naty stpro, Nicoll asi téže...ehm...Lukáši?...vyzdraven dosyta :o)?
dosyta ještě ne
potřebuju bejt do pondělka zdravej - nejedu
tak se tam mějte:))
aha, a chtěl si nám to říct kdy :o)?
...tss, to dopadne nakonec tak, jak říkala Nicollette...no nic, tak brzké zdraví, přeju :)
to říkam, dycky se přihlásí hafo lidí, jooo já pojedu a pak hovno hovno zlatá rybko :-)
obzvláště pozorovátkovi se na ten východ nějak nechce :-)
vy ženský si všechno domýšlíte...
jasny, koupime hromadnou jizdenku, co takhle sraz 15:00 pred hlavnim nadrazim, jak jsou tam ty stankari? Cena pro jednoho je 130 kc, ale budeme to mit s hromadnou urcite za levnejs...:)
gem: mno, vzhledem k tomu, že vůbec nevím, jak to tam vypadá, tak nevím, ale určo se nějak srazíme...třeba Naty bude vědět...a kdyžtak se to najde, že jo :)
takže pojedem já, Naty, gemina, pozorovatel (nejspíš) a asi eště Nicollette...(avi)
pred hlavnim nadrazim je dost bezdomovcu a pochybnych osobnosti, ale najdem se tam spis nez vevnitr... takze navrhuju sejit se tam, kde kdyz stojis pred nadrazim a otocis se zadkem k hlavnimu vestibulu, tak uplne napravo. Je tam jakejsi stankar myslim s pecenejma kuratama. Tak nekde tam? Ja pujdu smerem do kopce tim parkem z masarykova nadrazi, takze bych tam na vas mela natrefit. Vyhovuje?
ok, tak jo...si ten Tvůj návod vytisknu a budu se dle něj řídit :-))
btw poznáš nás? :)
jsi jeste porad blond a hubena?:)
Mne poznas jednoznacne. Hledej velky prsa a kundrnaty hnedy vlasy, poslu ti zpravou svy numero
..."kdyz stojis pred nadrazim a otocis se zadkem k hlavnimu vestibulu, tak..." - hele, tohle bych nedoporučoval, hlavně se neotáčet zadkem k hl. vestibulu!!!
gem: blondýna jo, hubená...mno dá se to :))
gemino jako pozor, mě si s těma bezdomovcema lehce spleteš
a neřešte to furt, nějak se tam najdem :o)
Marbulíne mluvil jsem snad k tobě? A o tobě??
Nebo ty se považuješ za magora? ... Ale to je potom tvůj a jenom tvůj proubléém .-))
p.s. ...alina toho nakecááá... nesmíš jí taky všechno věřit .-)
Neeee, papouchu - jen jsem chtěl slyšet, že mě máš rád a samozřejmě v pátek dorazím :o))
já se omlouvám, ale jináč to nejde...
takže - gemina + pozorovatel: odjíždíme s Vespou v 15:20 vlakem, připojíte se?
beru teď prášky, ale snad do tý doby budu zdravej
jo, jel bych s váma...
já prášky neberu :o)
mno, tak ve čtvrtek eště písnu, kde bysme se kdyžtak scukli...
tak zatím a zdrav se :)
ešííí aby z toho nebyla monstrakce, kam se nasomruje kdejakej magorr,
bojim... ta komorní legrácka loni byla sjůůpr
ale jak sceš :-)
hele papouchu, po tom co jsem na tebe slyšel od aliny jen samý pozitiva jsem tě teda chtěl poznat, ale jestli trpíš sociální fóbií, tak na tom fakt netrvám... nerad bych tě traumatizoval...
a přeskočila doskočiště:))
ať se brzo uzdraví
nu-snad to bude k tomu, víš jak na tom teď jsem
zejtra mi to trápení snad už ukončej...
:-//
mám vzít klofnu, nebo basu?
jeeeee drazi broucci ja nejak nestihaaaaaam...mam sve krasne mile povinnosti na druhem konci republiky...takze snad omluvite hrocha ze se riti za muzem a ne za vami:*)))))uzijte si to i bezeme:*))))
papouch: něco co roztrhá mraky a přidá pět stupňů místním teplotám, vidim to na epifonku, kombo Franty Černýho a dýzlcentrálu :))
pomalu začínam přemýšlet o nejakym lokálu...
myslim, že spíš klofnu, eště Ti brnknu ;)
hroch: a kdo nás zahřeje slaďounkym svařákem? taky si s těma chlapama nedáš pokoj, hrošino...;)
Fame: tož to je betelný, píšu ji tam, slečnu ;)
Jestli mi do toho něco na poslední chvilku nevleze, tak určitě dorazím ve složení já + jedna :o))
gemina: super, moc jsi potěšila, dohoukáme se pak, jak to vyřešíme s tim příjezdem a tak, sk8 mluvila cosi o tom, že pojede pozdějš...
Nemi: stav se, školní výlet přežiješ ;)
děvče: těšim se, doufám že papouch dotáhne nápady, poslední dobou žádný nemám ;)
Slza_hvězd: kdo pak to jsi? :) rozhodně se můžeš stavit na chvilu aspoň, hmm?
ash: hele my se s geminou domluvíme a ty nám do toho moc nemluv, jasný :o)
sk8: pojedu s vama, ash si na nas holt musi pockat
ash:kdo si pocka, ten se docka:))))))))))))))))))))))
on si počká rád, to se nebojím :o))
mě zajímá, jak pojede pražská grůpa...
asi bych jel
pozorovatel: píšu si Tě :)
optej se skejtky, vespy a geminy, valí spolem ;)
beatrice: ne, nemáš nic! a jedeš s náma!
ash: už se dohadujem...:))
tož se stav, bei, až potkáš hómelesáky, budem to my :)
bys pořád nakupovala...
přijeď v sobotu!
a já zkusim vzít holky...taky:)
naprosto souhlasim s pozorovatelem ;)
ash...no ten přežiju určitě (i když dvě vodárny na chatku nejsou zrovna málo plus nějaký to pitíčko):o) jde o to, abych byla schopná vůbec někam jít, a taky mě asi budou chtít jinde...ještě nevím:o)
beatrice: taky bych Tě rád zas viděl, ani si nemusiš dělat copánky :)
Nemi: však v pohodě, dyť víš ;) hlavně aby bylo nejlíp!
hej tak to chci vidět!
a hlavně aby se někdo
neoběsil...
supr, přijedeme s Kalunkou!
gemi: a sakra! ale já za to fakt nemůžu..
pozo: v pohode...jede se myslim v pet z florence, ona ma na starost mistenky, tak se s ni hlavne brzo domluv. Myslim ze ash ma na ni cislo? ale nevim...
gemi: číslo na ni mám
to ještě nespěchá...
lampa: ježiš, co dělala?
hele ashi, já si na tě napíšu číslo a až budu eště s Vespou a možná geminou někde v Brně ztracená, tak budu volat o pomoc, ju :)?
btw dorazíme někdy po sedmý, páč já prostě dřív dorazit nemůžu, chodím do školy někdy, že jo...no...ééé...jo, tak tam koukejte bejt, ať se děje, co se děje...jasný :o)?
juju, kdyby mělo lít a změnil se plán, pak bych brnkl a dorazil si vás někde vyzvednout, no problem, já moc nechlastam ;)
mam Tě v mobu, dík :))
a co na to všechno Kid_A? ;)
to zní zajímavě...uvidím s jakou se vrátím z "vlastivědné exkurze" (=oficiální název pro náš školní výlet:o))...pokud mi do toho něco nevleze nebo nebude jiná indispozice, tak bych se i objevila:o)
Děvče přijede taky na 99% a už se těšííí až budete s papouchem zase džemovat...to já totiž tuze ráda posluchám...A vůbec, konečně nějaká pořádná akce! .-)
tiše se zatím hlásím, 11 má sestřenka svatbu, tam musím povinně dobrovolně být, takže bych nemohl být celou noc vzhůru :( uvidím, dám Ti případně vědět na mobil...