Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seBolest
05. 06. 2005
2
0
1478
Autor
Vojtal
Každou noc, každý den
Okolo jen samé lži
Je to strach (snad), nenávist
Krve (už) bylo dost
Ref:
Schovaná a nebezpečná
Neskutečně neskutečná
Vyloženě podměrečná
Bolest, bolest...
Všude tam kde je, závist
(Ona) vylézá se vrací
Ta její moc jde sem
Schovaná za vysokými zdmi
ok tak to jo... :)) uz jsem se lekl ze nekdo taky neuznava hudbu-snad nikdo takovej neni :))
nene, špatně pochopeno resp. já to nejasně napsala
neposlouchám hudbu typu tvýho textu, to neznamená, že neuznávám hudbu jako takovou, naopak!
a taky to neznamená, že ten text je špatnej, jen se na něj nedívám objektivně asi. tak asi:)
vedel by som si predstavit ten refren s menej trivialnymi rymami, paci sa mi jeho stvrty vers
určitě chápu co myslíš-ten triviální refrén je spíš z důvodu lehkého zapamatování=>zpívající masy fanoušků :))
jo taky mi to přijde krátké ale tak určitě se může nakonec po napodruhé zopakovanému refrénu například opakovat ještě jedna sloka... Jinak díky
refrén dobrý, ten by se dobře zpíval a pamatoval, ale ten zbytek si nějak nedovedu představit jako písničku...moc mě neoslovil.
přijde mi to trochu ořezané, chtělo by to špetku čehosi
chybí tomu to koření, takhle nic moc
joo. dyby se to zopakovalo tož by to aj píseň byla... texty sou v pohodě... st.
Nepříde mi to nijak zvlášť dobrý, ani ne špatný.Takový nic moc.Neni to asi muj styl.
Já taky neuznávám komerční hudbu-jen můj názor na refrén je takový, že má být svým způsobem poněkud jednodušší než sloka-má jednoduše vyjádřit podstatu a téma toho celého textu... Už vůbec pak nechápu proč podle jednoduchosti refrénu (jak jsem možná poněkud nadneseně zmínil zpívající masy fanoušků) soudíš že by se mělo jednat o komerci!? Je to text pro rockovou hudbu a v té máš prakticky vždy nějaký ten zpěvný refrén-samozřejmě kdybych byl folkový zpěvák text by byl asi úlně jiný-klidně i bez refrénu...
hmm, mas uz aj hudbu?
ja len tak, neber osobne... urcite aj v rockovej hudbe zije jednoduchost refrenov, mozno to aj vo mne vyvolava nejaky citron / olympic
hudbu nemam, uh celkem sok ze to v tobe vyvolava citron/olympic-tyhle kapely zrovna nemam moc v oblibe... ale budiz. jinak doufam ze jsem nebyl vuci tobe moc agresivni :))
ten refrén je lepší, myslim, podle něj soudim, že máš na víc, zkus to do toho dát
ale možná je to tim, že já takovýhle věci jako hudbu neuznávám...