Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte sePrincezna
10. 06. 2005
11
0
3040
Autor
sacco
adélka
ještě nejedla
je to zázrak asi spí
malá princezna
dceruška
nechci nic namítat, ale řekl bych, že toník tak dlouho čekat nevydrží..... a já nejsem zastáncem větších věkových rozdílů :-)
díky za tip.
malinka_hvezdinka
17. 06. 2005
no jo, teď je adélka mou princeznou ať spí, nebo brečí.... prostě navždy jí bude.
_Rebelka11
13. 06. 2005
zelva: zatím pokaždé, kdy jsem přišel domů, se konalo krmení dravé zvěře... vlastně kojení :-)
vesuvanka: tohle se mi tady stalo před asi třemi dny už taky, ale i přesto, že jsem věděl, že jsem tip nedal. tak jsem musel napsat další kritiku s tipem a pak to normálně šlo. ale neboj, mi o tipy nejde. i když ty tipy také potěší :-)))
sarrah: díky
Když uhádnu která to je, dáš mi jí za ženu ? Moc hezké pajpu, moc hezký prolog, prostě TIP
so what: PAJPU "je" hloupost a nic jiného to nebude.... až tady bude katogorie PAJPU, budeš vědět, že to "ne"máš číst. můžeš napsat lyrykovi, třeba uspíšíš zařazení PAJPU do kategorií. a třeba to bude právě podkategorie Hloupostí.
pajpu není podradná kategorie.podle meho soudu je na stejne urovni jako fajku jelikoz se jedna temer o jedno a totez az na drobny rozil, ktery vezi v tom, ze fajku obsahuje citoslovce, ale pajpu nikoli. me libi . :o)
já nevím, ten třetí řádeček mi tam nějak nesedí. Jinak bych tam spíš dala to že už je napapaná a spinka, než to že spí a není napapaná...
kachora: díky
eidam: souhlas, jen s tou podřadností jsem to tak nemyslel, protože pajpu skutečně vzniklo jako recese a reakce na haiku a klidně ať to někdo bere třeba jen jako.... hloupost.
vesuvanka: díky, díky, díky.... jen ten tipík se nějak nepřipsal.
zelva: věř, že mně to tam sedí úplně všechno a přesně. nebudu to tady rozvádět.
no možná, že jo...předpokládám, že to byla situace, kdy jsi přišel domů a byl tam relativní klídek...