Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte sePrdel či prdelku?
30. 06. 2005
8
0
3412
Autor
sacco
chceš-li sám
pěknou prdel mít
pár kilo rázem shodit
pořiď si dítě
zhubneš hned!!!
dlouho jsem teď na ty výstražně svítící číslička nekoukal - nemám čas - čím to asi je.... ale myslím tak tři kila. no jestli si vzpomenu, dneska na to kouknu.
díky
Ach jo, sacco, o kolik ses zhubnul? Nespí a nespí?
Za dítě - tip, však bude líp.
_Rebelka11
07. 07. 2005
no po dnešku to vypadá, že není všem dnům konec a ještě je tu malilinkatá šance, že aj ta doktorka letos bude...
no jo sacco, já ti říkal nepiš tam ty kraviny - někdo pozná, že jsme švihlí - ale to ty néééé....a teď je to venku....musíme želvíka podplatit, aby to už nikde neprozrazovala...najdi způsob!!!:o))
ha háááá.... uvažoval jsem, a přišel jsem na to. otočíme jí na záda. pak bude mít dost starostí sama se sebou a nebude tady pomlouvat "dva hodné kluky"...... sakra, že by se nás taky někdo zastal????? (avi)
vy dva ještě poznáte co se ve mě skrývá jen si ještě pár dní počkejte...
tím co tady píšetě se ještě více odhalujete, ale teď už nemusite nic skrývat šak už je to vemku :-)))
_Rebelka11
01. 07. 2005_Rebelka11
01. 07. 2005
No že vy dva byste zrovna byli nějací chudáčkové o tom silně pochybuji
a můžu vás oba ubezpečit, že už mě nic nemůže rozhodit ani když mě otočítě na záda já už se nějak obrátím
Jemi to srdečně jedno, protože jsem přijatá do Olomouse a do Zlína a du samo do Olomouce...sice prozatím ze mě doktorka nebude a je mi to srdečně jedno. Už jen čekám až mi dojdou papíry ať je to könečně oficiální a budu ta nej Happy a nic už mě tím páden na lopatky nepoloží a pokud ano tak se hrdě zvednu jako jsem to dělala celý tento uplynulý rok šak víte o čem mluvím...
gabe a je to venku...... byli jsme odhaleni..... právě jsme byli zařazeni do správné škatulky, kam oba patříme :-)))
No vy dva jste se odhalili už dávno, ale ˇaž teď jsem to konečně to veřejné tajemství vynesla na světlo boží :-))))
Jules_Floyd
30. 06. 2005
...to vypadá na osobní zkušenost :-))))....že Ty seš průhlednej???...:o)) t*
_Rebelka11
30. 06. 2005
já zhubla :-)) pěkně mě vysála, takže posuzuji jjjj polštářky i obsah peněžěnky mizí a mizí psssssssssss
So_what & jenyk: taky nevím co to je
sacco - Nevím jak to děláš, ale já jsem po každém dítěti přibral 3 kila. Na pohublé peněžence se shodneme zcela. Za PAJPU Ti posílám TIP
co je PAJPU??koukni sem
.... a všem jinak díky za návštěvu. jen poznámka, že porod tím nebyl myšlen a jestli si myslím, zda to platí jen pro ženy či muže...... viz prolog.... tedy u můžů je to v závislosti na povaze. jestli nový človíček v domácnosti není tou osobou vnímám, nepůsobí to!!!!!!!
mimochodem odkaz je na to, kde to začalo..... a pak stačí hledat v písmákovi - pajpu už tady je dost. jen ne všechny jsou zařazeny v kategorii
styxian:
jo máš pravdu - správně česky je ŘIŤ a ne prdel, protože hovno se neprdelí, ale řítí.... hezký den. :-))))
jenyk - není zač - jen je škoda, že první pajpu skutečně nejsou v kategori zařazeny....
kachoro a jony - díky.
zani - no bylo vás více, proto jsem i při své reakci odkázl na prolog. a ten jsem změnil. nebylo to za účelem, abych tě nějak "naštval"... tak promiň :-))))) ono to totiž fakt nebylo myšleno jen na ženy...
gabe - ty aby sis nepřihodil, že? :-))
jenyk - jo, hloupej fakt nejsem, jen se tak tvářím :-))
BRRRR - potvora, hloupej a ještě se tak tváří!!!!! hrůza!!!!:o)))prosím, nebít!!! děkuji!!!