Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seSRAZ NA PÍSMÁKU
12. 08. 2005
0
0
2155
Autor
Libero
Na serveru Písmák - tedy na adrese http://festival.poezie.cz probíhá sraz těch, kdo chtějí dát najevo podporu Lyrykovi třeba tím, že tam vloží jednu nikam nepublikovanou básničku ze svého šuplíku.
Pár lidí už se přidalo, tak se přidejte taky.
DŮLEŽITÁ ZPRÁVA Dámy a pánové - rád bych Vám oznámil, že naše skromné společenství pravidelně navštěvuje i Čou-En Laj, velvyslanec Jeho Nebeské Milosti Pána Říše Středu Ťiang Tse Minha
Pár lidí už se přidalo, tak se přidejte taky.
DŮLEŽITÁ ZPRÁVA Dámy a pánové - rád bych Vám oznámil, že naše skromné společenství pravidelně navštěvuje i Čou-En Laj, velvyslanec Jeho Nebeské Milosti Pána Říše Středu Ťiang Tse Minha
he to je fakticky blbákov, kdo by řek, že hra na poezii může takhle skončit, he he
tragifraška nechutná by to byla, nebýt Jeho Velikosti Velvyslance Akadémona Čou.
to je jako bysme se v šesti letech s kamarádama vážně postříleli, tumáš skopčáku he he
Milý "lakmusi" - když někomu vykáme, oslovujeme ho standardně od dob prvních buržoazních revolucí a od dob zákonného zrušení šlechtických výsad "pane"... Oslovení pouhým jménem bylo oslovením cháma, kterým se dávalo najevo nerovnost a povýšené postavení jednoho... (Bylo to trošku komplikovanější o onkání, onikání a vykání...) Podle starého ritu mu tedy já mohu říkat Lakmus, zatímco on mi bude říkat pane Sklenáři. :-) Podle novodobého se spokojím s panem Sklenářem a vykáním. Jako ctitel svobody slova mu jinak jeho názor neberu, Lakmus. Páč so si von myslí, to mně je lhostejné. :o)))
Ať de ten dement do hajzlu.Mám ho plný zuby a sem rád, že už tu neni správce
Ernest_Gaskin
14. 08. 2005
Arnošte - schválně, když tak hezky mluvíš. Mohl bys mi říct jeden jediný důvod, proč zrovna já - a k čemu - bych potřeboval lézt Lyrykovi do zadku?
Ostatně někdo říká, že technicky i fakticky je TENTO web záložní kopií...
A jednoduchá fakta - která by možná někoho zajímala - se zjišťuje těžko.
Ernest_Gaskin
14. 08. 2005Ernest_Gaskin
14. 08. 2005Ernest_Gaskin
14. 08. 2005
No já na ně dostal odpověď od Merla v tom smyslu - jak si lze ověřit na LIteře - že fakt faktem - původní Písmák jede na festivalu... Mohl bys mě osvítit v mé hlouposti?
Ernest_Gaskin
14. 08. 2005
Doprdele, jak je možné, že nemám tady žádné nové zprávy a na http://festival.poezie.cz/index.php, dvě? To jako pojedou dva různý systémy? Nebo co se sakra děje? Co Lyryk podniká? Nebo je to jen "starý" obraz Písmáka?
Lasy
dva_karlove
13. 08. 2005
o.k. omlouvám se za to tykání. Sklenáři - spisovateli, jste jelito. Ale bojovný jelito. A pořádný jelito.
Ernest_Gaskin
13. 08. 2005
a ani ses nepodepsal ... Filip Sklenář - spisovatel :-)))
jo jo, i rebelství je profese, jako každá jiná
nevím, kdo je ten lakmus (bože, jak nemám rád ty primitivy, kteří někomu tykají příjmením), jen se ptám - kde je Gondorr? Kde jsou všichni ti Lyrykovi kamarádi, co mu tolik plácali po zádech? Přihlášeni na tomto serveru a plácají po zádech dalšího admina?
mít vkus, děti. vkus v zásadních věcech.