Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seTipujeme!
29. 08. 2005
9
0
1981
Autor
Flyík
Ahoj lidi, tohle je takový malý pokus, co to s vámi udělá. Je to výzva všem, kdož máte smysl pro humor. Ehm, takže tohle je pokus o rekord v tipech, čili, každý, kdo tu budete, mi prosím dejte tip, ať je nějaká švanda! No a pokud ne, tak tu aspoň něco napište, ať se nám tu trošku rozroste diskuze, každej je línej psát kritiky, hrůza:-)
Váš Flyík!
Váš Flyík!
je to pěkná blbost, ale docela originální... tak co no, to já celkem podporuju :))
t*
Hele, to si zase nemyslím, já tu mám takovejch krávovin a kolik mám tipů? Málo :-)
pché,tak to máš na očích škraloup z mlíka...že máš málo tipů může být způsobeni jen tím,že třeba málo kritizuješ,málo na sebe upozorníš....až vylezež,tak se ti jen pohrnou
pokud chceš urážet,tak tě klidně tipnu...
ono humor dobrej....ale tohle už snad ani neni vtipný...
Nerozumím větě pokud cheš urážet, tak tě klidně tipnu...to znamená, že dáváš tipy lidem, za to, že tě urazili? Tak jestli jsem tě urazil, tak se ti omlouvám. Ale díky za tip...huh, tak to je teda komedie :-)
A čemu se tady vlastně máme smát? Tvému pokusu zmanipulovat Písmáctvo?
Kdo nedá tip, není Čech? Hop,hop, hop :-)))))))))
to,že na Písmáku poslední dobou tip pro "skutečné autory" bývá spíše urážkou
protože když sem člověk dá sebevětší krávovinu,tak dostane výběr i tip!
Loutko, v klidu, aspoň se pozná, kdo má symsl pro humor, a kdo slintá nad reality show :-) No, já na to teda párkrát juknul, ale je to děs běs. Kort ten Velkej Brácha - je to totálně povrchní exhibicionismus. No, ale to je jedno, děkuji zatím všem za tipěčky a jen tak dál :-)
No nevím, tohle Ti asi nevyjde ;o)) Až tu bude pět tipů, přidám svůj vlastní :o)
Tak co tipneme, tipuji, že tady bude takových... x na ypsilon tipů limitně se blížící k nekonečnu :o)
tak tady je můj ...proč ne ..ať si hoňky za tipy blednou závistí:-)
i když kvalitní verše to teda nejsou chlape :-)
*
Loutko, jestli to cheš veršovaně, tak se jukni na mého kamaráda jménem statex, ten si ten tip zaslouží :-)
hehe ... to je celkem dobrý
típnu, chtel sem dát i mezi oblíbený, ale pak sem se zase probudil:))
dítě_na_skleníku
29. 08. 2005dítě_na_skleníku
29. 08. 2005
já se nechlubim...mě to ve své sprosté prostotě pobavilo... je to hezky neomalené, nebo ne?
pozorovatel
29. 08. 2005dítě_na_skleníku
29. 08. 2005dítě_na_skleníku
29. 08. 2005pozorovatel
29. 08. 2005dítě_na_skleníku
29. 08. 2005pozorovatel
29. 08. 2005
upřímě po dnešní dávce televizního humoru mi to příde jako příjemné osvěžení... tak teď se tady klidně pobíte