Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seNáladička...
18. 01. 2001
7
0
2968
Autor
Stepca
...
S makovicí plnou máku
kýval vítr sem a tam.
Nad strništěm hejna ptáků
strašák notně potrhán.
Na obloze modré drak
šije mrakům záplatu
třepetá se jenom tak
zdraví dole pantátu.
Pro děti musí být slovosled jednoznačný - na obloze modré drak - by pro ně bylo skutečně zmatečné. Ale na Hané by ti to prošlo.
Já jsem taky dítě a říkanky miluju a TIPuju
Pantáta patří k pohádkám, stejně jako strašák i tan notně otrhaný a pohádky patří dětem.
Cavalera:je to obraz, který třeba v mlze, bude jistě depresivní, ale já měl na mysli spíše otrhance pod modrou oblohou :-).
Jákob:člověče já už taky. Dokonce už mám vymyšlený, co všechno budu dělat, ale ty jistě taky...
Hermit: hned sjem se díval, jak že si to staré dítko.............a vono možná nachlup stejně, jako já :-).
(závorka):....z těch tří asi třetí.Jinak já si to spojuju s oběma řádky......víš jako by to tam bylo dvakrát.
Vyjan:....to byl můj vyčichlý zámysl :-).Bohužel, dnes by asi děti spíše věděly, co je to třeba otčím......
Dík všem.
juuuu dobrýý TIP .. ikdyž nevím jestli zrovně dětem mě to: Nad strništěm hejna ptáků, strašák notně potrhán ... přijde docela depresivní, ale já nejsem dítě, alespoň věkem ne a tak TIP:-)
Miroslawek
18. 01. 2001
Jo aha, pardon, to modre patri k obloze, ne k drakovi. Jsem nejaky unaveny :-)))
co by bylo lepší?
1.na obloze modré: drak!
2.na obloze modré: drak
3.na obloze modré - drak