Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seBříško dětem ... 2
19. 01. 2001
10
0
2718
Autor
bříško
bříško, mňamky mňamky. ještě že ty dobroty sem dáváš. do školky mě totiž nechtěj, ale teď jsem stejně v ráji.*
mě se nelíbí jen slovo legrajda (teda též hádci na mě nepůsobili pozitivně, co zaměnit za žížaly?), jinak je to dokonalé...
NEUVĚŘITELNÉ !!! Kdyby mi někdo vykládal, jak MOC jsou někteří Písmáci dospělí, hádal bych se do krve, že to není pravda ... inu - člověk se pořád učí...
bříško !!!!! geniální !!!!! :c)
Merlí: asi je to individuální, já jak slyším žížaly, zvedne se mi kufr ;-))))))))
Jiko, kafka : jasně že je to pro děti. Pro děti pokecové, esemeskové a íímejlové. A taky se smajlíky mezi verši krásně vyjímají. Vizuální poezie - ať žije!
Bříško : geniální
Neni už náhodou udělaná ta kategorie "Oísmáci dětem" ? Tohle by se tam myslím hodilo.
Jé,šmrdolí, legrajda, zmatlat, odpajdáš - tyto výrazy mi přijde se sem nehodí
zamatlá tě - mělo by být množné číslo (?)
ps: jaký význam má smajlík v poezii?
Jiko: a mně se zrovna tato slůvka líbí - je to přece pro děti!
se smajlíky bych taky nesouhlasila - přijde mi to moc pokecové, esemeskové nebo ímejlové :-)))
bříško, troufám si říct že v Písmácích dětem vedeš (svou ;-))))
velké típí *