Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte sePro 99%
20. 01. 2001
12
1
3870
Autor
Sadaf
prostě Tě miluji
a říkám Ti to znova
Tebe...
a tebe
a tebe taky
prostě všechny
jež končíte
-ová...
1 názor
Aha..No to ses teda docela proutnik..)))) Ale ses ferovej, ze na to u sebe upozornujes..)))
Sadí????????? A mě jako nemiluješ jo???? Nooo dobře ..... dávám Ti dva dny na přehodnocení básně:-)))))
Ale jinak TIP, protože jsem na tom stejně.-)))))
Napsala bych nějakou variaci, jenže u pánů ta koncovka nejde tak jednoznačně určit...Ale líbí se mi to, TIP.
je to moc mily, takovy jaksi ze to zalichoti aniz by to chtelo...
no zacinam bejt nesrozumitelna, tak tipnu a mizim
tedka sis to teda pekne rozlil...
takova smula...ja -ova nejsem, ach jo, tak to vypada,ze zadnej tip nebude...nene
chjo chjo... tak já jsem to jedno chybějící %, protože končím na -lka:o)
ale za všechny ty ostatní...moooc pjekný:-)
Já jsem na ty koncovky co nekončí -ová myslel celý dnešní den,takže jenom dodatek:miluji všechny jež(ať) končíte jakkoli:-))))
Tak to je príííma :-)
Doufám, že se na tebe nesesypeme všechny najednou :-)))
Tip, protože mi to teď v poslední době nikdo neřekl :-)))
hele, sadí, teď jsem si všimla: Já to čtu den před zveřejněním :-) Jak to děláš?