Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seMěkkohlavci
Výběr: tanec
13. 09. 2005
7
0
2110
Autor
Bechtin01
při každém kotrmelci
mu upadne kus hlavy
má ji měkkou
měkkou
jak ptačí hruď
už nejde proti zdi
snaží se najít skulinu
kudy prostrčil by
ruku vetřelce
a vhodil stádo
žravých kudlanek
aby připravil pozice
pro své obležení.
Trochu drsná zdá se.Nevím jestli se v básni sebeničíš a nebo píšeš o někom, kterého by jsi nejraději rozdupal.Alespoň já to tak cítím.Jen taková malá připomínka, ptáci mají křehkou hruď a ne měkkou.Nejdeš proti zdi, ale hledáš situaci, kdy by ses dostal druhému pod dráp.Já se v tom nějak zamotávám.Báseň dobrá, stojí za hlubší úvahu a tak mi nic jiného nezbyde než dát tip a doporučit do výběru.
tanec: díky za TIPi za V. snažím se psát poezii reality , ten kdo píše detektivky taky není vrah,takže já se nesebeničím,i když k tomu každý někdy dojde, jinak k Tvé připomínce při brigádě v zoo,jsem musel vzít do ruky mrtvého ptáčka a jeho hruď byla opravdu měkká,bylo to velmi smutné,spíš mě připadá že jejich duše je křehká.jsem rád že si četla pod řádky a že i ta tvrdost tě oslovila, někdy jsou to v životě šoky i ty je třeba připomínat,díky a měj se.