Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seLucinka
Autor
Ferg
Jsou tři hodiny, musíme jít k panu doktorovi na kontrolu, Lucinko.
Obleču se a půjdeme.
"Není ti poslední dobou špatně? Jak se cítíš, Luci?"
"Ne, pane doktore. Je mi dobře."
"Mno, to už tady bylo že.. Ukaž.. *svítíc baterkou nejdříve do pravého a poté i do druhého oka* zvýšíme dávku. Tady ti předepíšu.. medicínku. Ber to pravidelně po třech hodinách a přijď se mi ukázat v pondělí.. v pondělí.. *hledíc do svého notesu* v jedenáct třicet."
Tak pan doktor předepsal prášky. Vezmi si je přece!
Já ale nechci.. Bolí z nich bříško.
Musíš, neodmlouvej. Pan doktor přece ví, co delá. Je to pro tvoje dobro.
No tak dobře.. *vyndávajíc prášek z krabičky*
"Lucinko, co to děláš? No tak, nechej ty prášky. Nehraj si pořád na zdravotní sestřičku. Prášky nejsou na hraní.. *dávajíc je zpět do poličky* Nemáš náhodou psát úkoly? Tak běž, nepřidělávej mi práci," *jdouc do obývacího pokoje zapálit si cigaretu.
O dva dny později Lucinka zemřela na předávkování ibalginem. Lékaři u ní zjistili pokročilou fázi schizofrenie. Trpěla jí již od svého útlého dětství. Vymyslela si svůj vlastní svět, v němz je jakýmsi doktorem nucena polykat kvanta prášků.