Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seSchizofrenie sebevraha
23. 01. 2001
1
0
2409
Autor
CZlovek
Koho?
Sebe!
Nabij!
Pistoli a přilož
ke spánku její úsť
zavři oči
stiskni spoušť!
Přijde klid
skrze chvíli
bolesti smrti
pes bude výt
- na měsíc -
zůstaneš v zemi
budoucí kostlivec
v očekávání
kdy maso zmizí
ztloustnou červi
se nají.
Odejdou výčitky
nevýdělku života:
alespoň pohnojím
svou rodnou zemi
alespoň přispěji
sebou druhým...
Ano, přesně o to mi šlo...
Přečetla sis předchozí příspěvky (konkrétně třeba mou odpověď Viovi)?
A k rozsahu 1% schzofrenních - jde spíš o to kam posunout hranici kdo je a kdo "není".
Jinak díky za kritiku ;o).
o schizofrenii se poslední dobou hodně moc zajímám.
Hodně lidí je svým způsobem schizofrenní, ne tedy v pravém slova smyslu, protože tím je "nakaženo" jen 1% obytel ČR (tedy co já vím), ale svou podstatou - každý někdy jedná jako někdo jiný, každý se pere s někým v sobě.....
jinak co se týče "tvojí sebevražedné schizofrenie" .... > mám pocit, že na sebevraždě ani tak nic pozitivního není, a pokud se Tě to někdy dotkne, pokud znáš někoho, kdo tak ukončil život, pokud to byl někdo blízký( což u mě jakože ano), tak ti tohle psaní příjde hodně směšné
Toť můj názor.
Czloveku, z tebe se nám stává komik - nutíš mne k chronickému smíchu - tím sebevrahem jsi mě dostal - Do it, it's so easy - Let's make things better! Hlavně ty poslední čtyři verše - ty mně dorazily.
Jen tak dále, kameňáky občas pobaví nejlépe.
TIP
A jéje sebevraždy... to je slabší. Na sebevraždě se dají najít i jiné positivní věci.
Na druhou stranu, už jsi měl někdy pocit, byť jen zlomek vteřiny, že se kvůli Tobě někdo pokusil o sebevraždu? To Ti, chlapče, nepřeju...
Hm... ani ne. Jen mě tak napadlo, co by na sebevraždě mohlo být pozitivního. Zatracené zpopelňování... :o)