Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seNemôžem
06. 02. 2001
11
0
3811
Autor
Bix
zavoňal si mi
ako krieda
zaviazli mi krídla
nemôžem to vysloviť
nemôžem vdýchnuť späť
roztopím sa
roztekám sa
si horúci
moja ruka
nemôžem odolať
nemôžem prehovoriť
dusím sa
ako láskou
mrvím sa
napätý sval
nemôžem
ne...mô...žem...
nepoznám slová
Aššurballit
05. 05. 2005
Ašš: trochu nijako a trochu ako zatuchnutá pivnica...fascinuje ma to...
V tejto básni sa mi podarilo to dusenie :o) Záver trochu menej, ale celé to vyšlo z dosť neidentifikovateľného pocitu, neistoty. Prepáč, že sa tak rozpisujem, ale to sa nedá, keď sa potakom čase vraciam k týmto "vykopávkam" (ale to nie je to pravé slovo)
Aššurballit
05. 05. 2005
Hadrarka: Starší než kdo? Starších než Bix je spousta Písmáků, ale proti Tobě jsem já starší víc než dvojnásobně.
rs232, Hadrarka: Lidi já nevím, ale na mne z Bixiných básniček (včetně téhle) vykukuje takový zástup citů a tolik života, že Vám nerozumím.
Myslím, že jsi ještě hodně mladá a proto jen píšeš a skládáš slova, určitě za pár let, třeba za deset, dvacet budeš dál pěkně skládat slovíčka, ale bude v nich i život. Hlavně nejen piš, hodně žij !!!
Bixí
Tvoje verše se mnou
nehnou
i když je to smutné
ale nutné
Jsi jen veršíř(ka)
slůvek a slovíček
však zdá se mi
že onen človíček na zemi
v tobě
nepoznal nic
jen kritiku
na písmáku.
Bixíiiiiii!!! Bože, keby to nebolo až tak osobné, až tak Tvoje, bola by som usmiatejšia.. Všetko Ti to dáva do pera úžasné básne, sestrička. Úžasné! Ale.. veď vieš....
*!!!!
Nepoznám slová... ani ja nepoznám slová. Ne - mô - Bixi, veď toto je naozaj skôr mikrosonda do Tvojej duše, niečo nadobyčajné a priezračné...
Bacil to povedal za mňa. Bixí, si kúzelnica, ktorá miesto kúzolnej paličky používa slová. A používá ich majstersky! TIP!
bixi....libi, no, jen slova mi utekla i s vyrazenym dechem! uzasne! tip!