Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seDvě plus dvě je konvence
18. 10. 2005
11
0
2758
Autor
Micro
Ještě hodně toho
jako že smysl v obrazu
naučíš
a smysl v básni
nevím nevím nevím
a ani když vylétají malé
motýlí larvy
že dvě plus dvě je čtyři
to je jen konvence
jako červená na semaforu
jako lhát lhát lhát
a vysrat se na seminář
z pravdomluvy
a plavat po Vltavě
hlavou dolů přemýšlet
o tom
co jsem to
kdysi dávno
vlastně všechno zapomněl.
CrawlingChaos
18. 10. 2005
Díky všem. :)
Rowenna: Uf, málem jsem se začal červenat, vždyť mě ani neznáš :).
pozorovatel
18. 10. 2005
To mi povídej, tohle jsem se snažil vysvětlit v první třídě učitelce - no hnedka jsem poznal, že je konvenční (ta učitelka), protože jsem dostal konvenční pětku :).
pozorovatel
18. 10. 2005
Tak tak :) (mno a na vejšce po tobě pak chtějí pravý opak, tss, a to se máš jako převychovat z figurky na toho, kdo (svou vlastní) figurkou tahá? To je nepohodlný.;)
"mě když se učitelka zeptala, která z těch čísel jsou dělitelná dvěma a já odpověděl, že všechny, tak mi udělala čárku za nevychovanost ("Neustále trvá na lži.") " :))) Mno, nepoznala v tobě génia.
Hele, ale nemusíme proto truchlit, od toho tu jsou verše, tam můžeš naplácat, co chceš. (ale radši to nedávej učitelkám k přečtení:)
pozorovatel
18. 10. 2005
To je správný, musíš se jim pomstít :).
No je fakt, že na ZŠ po tobě moc individuality a intelektu nechtějí, což se časem mění, ale jestli by to nemělo být pěstováno už od základu...
No právě, moc to nejde :). Ale co, aspoň jsme to zkusili (nebo ještě zkoušíme) :).
pozorovatel
18. 10. 2005
Jsme holt ještě trochu pozadu, ale je taky fakt, že máme školství zadara a najdou se i školy, kde to celkem ujde :)...
Mno, já teď zkouším najít na vš :).
A jak se ti to daří? Už ti konečně věří, že 2+2=3,99a nějaký drobný? :) Nám hned v úvodu říkali, že na vš o tom klidně může polemizovat :).
pozorovatel
18. 10. 2005
No to mi povídej, já se toho tak zalekl, že jsem na vš matiku úplně z rozvrhu odstranil a po dlouhých letech se jí zbail, jsem štastný člověk :).
Tak to potom chápu :).