a ještě...... V
dílo je zařazeno do Výběru a tudíž odstraněno z klubu *Tipy písmáků*
:-)
Tak kdo mi kam zařadil nevim, neřikala jsem si o to, ale proc vy dva se tady napadáte pode mnou, si snad nezasloužím .Nebo o co jde ?
Helene1 - promiň,
jestli ti vadí zařazení tvého dílka do klubu stejně jako Hrbolovi, můžu kdykoli jakékoli dílko z klubu smazat.
Já nikoho nenapadám ani tady ani jinde, Hrbol je právem naštvaný za tu spoustu avíz co jsem poslala, za což jsem se omlouvala všem dodatečně a mnoha lidem zvlášť ještě do zpráv, stejně tak i Hrbolovi. Většina lidí moji omluvu přijali a já jsem za to vděčná, protože jsem si to neuvědomila, že těch avíz bude až tolik. Omlouvám se dodatečně i tobě, vlastně už dvě hodiny nic jiného nepíšu, než omluvy.
Promiň, ano ?
děkuji :-)
promin, to je tedy asi mylka. Mně to nevadí, naopak, potešena, jen mi to nebylo jasne. Dík.
zařazeno do klubu *Tipy písmáků*
:-)
máš tam pár chyb, ale jinak moc krásné, zpěvné...a z dálky slyším klavír*
tak jak za libeni, tak tu rychlost děkuji, ale asi se to sem neobtisklo tak jak melo .(
"přides" je přijdeš? Jinak jako ano, je promyšlení od začátku do konce - je až k neuvěření, že se může rýmovat a mít smysl...že - slunce-blunce:))
Jsem ani nečekala tak rychle a milé responses ..-))
ještě nějaká ta chyba ?
Tiskne se mi to nšějak jinak, ale chyby to meomlouvá, sorry .a dik za přečtení.
jééééééé, já chci taky věřit na vrbové píšťalky :)
nějak mě zarazilo "mojím" probuzením ale zase se to tam hodí, proč ne :)
t
dik za cteni.. a sorry, asi by potrebovalo trochu vybrousit, ale pisi rovnou sem.. a navic, nejak spatne zobrazuje, bez deleni slok .-) tak sna priste nejak vylepsim .-)
píšeš rovnou sem? tak to je mazec, v tom případě TIP s velkými písmeny :)
.. blbe, co, jen kdyz mi neco napadne.. asi moc horkou jehlou .-)
blbé? proč? mě právě připadá dost dobré, že píšeš rovnou a je z toho taková fajnová věc... znám lidi, co se v jednom dílku hrabou třeba týden, než jsou spokojení...
každopádně máš můj obdiv a přemýšlím aj o výběru, nějak moc často se tu vracím, ale zatím nevím.... :)
moc podětná báseň
líbí a oslovuje
tip*