Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seMilostná
02. 02. 2001
3
0
2872
Autor
dablik008
Chtěl bych vdechnout polibek větru,
letěl by jak střela nad střechami domů,
a pak, za zvuku půlnočních zvonů,
dotkl by se tvých rtů,
toužit znamená přestat žít,
nemoct se soustředit,
a jenom chtít,
tvojí lásku, a možná víc,
jestli je něco víc než nejkrásnější cit..
Lásko, vdechnul jsem polibek větru,
a ač tak strašně vzdálení,
jak to jen jde budeme si blízcí,
až dotkne se tvých rtů..
možná příliš plakátověho patosu ve verši :"toužit znamená přestat žít" .. a tak nějak celkově mi ta báseň příjde plakátově barevná, tj. bez toho náboje a poetičnosti, který obvykle ve svých básních máš. Inu, kolego ve verši, myslím, že se Ti podařila napsat ŽPSH. Doufám, že se neurazíš.
ne ne clovrdo, neurazim, dekuju, vlastne jsem chtel vzdycky napsat ŽPSH...
Jaktože sem tohle nikdy nečet??? Spíš proč sem tohle nikdy nečet? Je to skvělý. TIP.
Souhlasim s hermitem. "Nemoct" je strasny slovo. Ja bych ho vypustil, ale autor sam nejlip vi.
Více formy, více formy...
Forma ti evidentně dělá dobře. Najdi si nějakou dobrou báseň a celou ji přepiš, jenom počet slabik a jejich délku zachovej.
Javert: zajímavá rada... :-)
--
K básni: ač se zdá být banální, mě se opravdu líbí - až na jediné slovo: "nemoct", to mi přijde příšerné...
Ale možná se tam hodí, možná tam, má být. To ví autor.
Dávám tip.
javert:fakt zajimavej tip...asi to zkusim...a to pak budou paskvily...:o)))
Lepší jeden dobrý paskvil než desítky špatných básní.
Jsem hnusná, co?
A to jsem původně chtěla napsat, že se mi zatím tato báseň líbila asi nejvíc..
a já nejsem stejného názoru jako Pája..
bohužel se mi od tebe ještě nelíbila ani jedna báseň, ale třeba čas všechno změní :-)