Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seSlon
02. 02. 2001
13
2
3495
Autor
Had
Seděl jsem na lavičce a četl noviny. Najednou mne vyrušil podivný křoupavý zvuk. Vzhlédnu od novinových sloupců a vidím jak po písčité pěšince kráčí slon. Uklidnil jsem se a chtěl pokračovat v nerušené četbě, když tu se slon zastavil přímo u mne a zeptal se na situaci v Perském zálivu. Ochotně jsem mů přečetl obsáhlou stať pojednávající o této problematice. Slon pozorně vše vyslechl a pokýval chobotem. Řekl, že tento vývoj předpokládal. Poděkoval mi a zeptal se zda něco nepotřebuji. Požádal jsem ho o náplň do propisovacího pera. Slon se vševědoucně usmál a otevřel aktovku, kterou měl až do této chvíle rafinovaně schovanou za zády. Podal mi dvě náplně a hrdě odkráčel mezi stromy, přičemž rozšlápl malý hořec u cesty. Chvíli jsem rozmrzele hleděl na zničenou květinu a pak se znovu začetl do novin. Příště budu muset slonovi přečíst něco o chráněných rostlinách.
2 názory
Ještě klika, že nešlo o plnicí pero a slon se nevytasil s kalamářem, to bych tu asi začala vokusovat klávesnici... :o))))) *t
aleš-novák
02. 08. 2011
Veselé ....po ranu super ...a ja ani nejdu do skoly...a za to muzes ty...tip
Je to nevsedni a zajimave...vis hade necim se to lisi..snad tou bajkovosti ale opravdu co si ta zviratka o nas mysli..docela by me to zajimalo...
jééééééééééééé!!!!!! to je kráááááááááásnýýýýýýýýýýý :)))))))))))))
*************!!!!!
super, školní aktovka to byla? :c) určitě musí dostat příště to školení, hořce mi přišlo líto :c( *
Je sice úplně super, že o mě tak píšeš, ale k rostlinám se chovám o dost líp.(Též pro Bacila)
Asi budu muset napsat něco o hadovi...
Tak tip