Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seUmrlec
17. 11. 2005
4
3
3180
Autor
Chiméra
Umrlec leží tiše v hrobě,
není mu nejlíp v této době.
Nohy má zmrzlé, v ústech hlínu,
prohnilý mozek propadl stínům.
Do nikam hledí skelné oči,
nos mohl by ucítit zápach moči,
však pro umrlůc nos je to nemožné,
pro něj vůně růže a moči jsou totožné.
I přestože ho žerou červi,
nemůže ztratit svoje nervy,
nedá se vyčítat si sám sobě,
může se otočit jen ve svém hrobě.
3 názory
diky za kritiku :)...no, vyajadrovala, to zalezi jak to vemes...treba ani nemusi nic vyjadrovat, ale staci kdyz zanecha nakej pocit ne? a nemyslim si , ze by zrovna todle nic nevyjadrovalo, ale to zalezi na kazdym jak si to prebere :). dekuju
netuším jak v jakém rozpoložení člověk asi musi být
aby napsal něco takového..určitě je to originální a některé části se mi tam i celkem líbí,ale nezdá se mi,že by tahle báseň zrovna něco vyjadřovala.Jinak jako četla se jako po masle:-)
no perijde zatim takova nejkostrbatejsi v prvnim versi mas asi chybu ve slove hrobe ale asi to ma dobrej napad respektive deprese ti mozna prinesla slova a sama je za tebe napsala:)
Usmáty_autor
10. 02. 2006
copak tě vlastně natolik zdeptalo, že jsi se zase dala do paní pozitivních básniček?
Moc děkuju, ale nevim čim sem si zasloužila toho fanouška:-)),protože moje díla jsou povětšinou z deprese a nejsou moc dobrý....a ten tip za todle nechápu už vůbec,ale děkuju ještě jednou:-))potěšil
Chtěla jsem napsat, žes musela mít pořádnou depku, ale pak jsem si přečetla poslední tři řádky nad tímhle okénkem a stalo se to zbytečným:-) Jen se zeptám- A přeso ho žerou červy- to tvrdé je tam schválně?
Jejdanánku, děkuju, mohla bych říct, že to bylo naschvál, ale fakt je bohužel takovej,že se chybka vloudila...Pardón:-))
No já tvořim především za depky takže mi morbidní věci nevaděj...asi proto že ty moje jsou taky depresivní a morbidní....
To máš fuk, hlavně když každej pochopí o co tam jde:-) Nemáš náhodou přezdívu ze Sapkowskiho?
Ctěla jsem Triss, ale má ji nějaká slečna, která nikdy nic nepublikovala a nikdy nic nekritizovala:-)
Njn,to naštve,pokud si teda měla rači Triss. já mam zase na nicku icq Tedd Diereádh, jestli si na to pamatuješ:-)
to byla hodně těžká depka, co? ale proč ne... tak nějak mi ty verše k tobě sednou:)