Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seO měsíc později
19. 11. 2005
3
0
2095
Autor
Jehanne
Položila ho doprostřed
chodníku Ustoupila
o pár kroků Pak
rozběhla se
a dupla na něj.
/jako na nafouknutou
krabičku od fruka/
Srdce se rozprsklo
všude kolem.
Nechává ty
cáry ležet Bez
povšimnutí.
zaujala, ale znám od tebe lepší, ikdyž nápad to je dobrý, já holt radši o motýlech (ne uplně, ale snad víš jak to myslím) popravdě, ten obrázek mi přijde až moc. žaludek to sice snese, jenže romantiky v tom moc nejni:)
díky obrazotvornosti se mi trošku zvedl kufřík a do tváře vehnala grimasa odporu :), ale jinak působivé*
Chroustjazz:jejda, to mě mrzí... :( zkus přímý odkaz->http://flog.clickgratis.com.br/foto_principal_f.php?id=34172&l=ritual&tipo=jpg
Tramtarka:oj oj, děkuji, sem ráda, že zaujala ;)
jaza: hmm...něco na tem bude...
Podez_dívka:Ivetko;)...z teho obrázku Ti má být špatně...ale tak trošku to dokresluje... jo, s krabičkou od fruka sem také velmi spokojená :))
Vika: Brrrr je správná reakce... :) Naturalismus? No, to sa mi nějak nezdá... :/
Yennefer: Ano, vlastní fantazie je moc důležitá... ten obrázek sem našla až potom... neměla sem původně v plánu to jakkoli "okrášlovat"... ale už sa stalo a nechám ho tam... páč to má navodit krapet morbidnosti... nechť si každý spojí text i obrázek, jak chce po svém. Joo a díky za tipana :)))
anitta:Jesuuus, kuju ;) K temu obrázku viz. výše.... a to sem našla i "lepší"... :D To nevim, co by mi psali lidi na to, kdybych tam dala ešjo větší mňamku :))
Bez toho obrazku by se mi to libilo vice. Asi radeji spoleham na vlastni predstavivost. Nani tak nauralisticka. Jinak t:-)