Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seOna
05. 12. 2005
0
0
1229
Autor
SkyHaven
Kudy chodím, na ní stále jen myslím. Neohlédnu se již po jiné, asi mě nezajímají. Chci jen jednu. Chci jen jí. Já vím, byla to jen chvíle co jsem byl s ní. Ale za to nádherná chvilka mého života. Nemohu spát. Musím pořád přemýšlet, jestli ji ještě někdy uvidím. Chtěl bych jí. Ale hlas mysli říká: „Nemá to cenu, je daleko, radši na ni zapomeň.“ A hlas srdce odpoví: „Nepřekoná láska snad každou vzdálenost?“ Co mám poslechnout? Poraďte mi, přátelé milí. Snad zamiloval jsem se do ní? Ach, snad není to hřích. Zamilovat se. Ale vždyť nevím jestli ji ještě někdy uvidím. I přesto ji miluji. Ne nemohu ji milovat, vždyť ani nevím jestli o mne stojí. Ach, nemůžu zapomenout. Lepší zapomenout. Ne, já nezapomenu. ZAMILOVAL JSEM SE!
hm..zamilovanost je fakt divná věc..
pofidérní
třeba, když jste "šťastní" se svým protějškem, ale v tom vám to začnou nahlodávat myšlenky na někoho úplně jiného..
to je pak chaos !!!
láska je dobrá, když ti připadá že seš šťastnej už nějak moc dlouho....a taky odlehčí šrajtofli....vyser se na lásku...opij se napiš báseň sbal ňákou štětku.....a neser se s láskou
Furthimwald
05. 12. 2005
nemyslím si že zamilovanosť je pre srabov...sraby sú tí,čo si to myslia...asi to nikdy nezažili....môj názor...