Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seUž mne to tu pěkně sere
05. 12. 2005
2
0
1593
Autor
Furthimwald
už mne to tu pěkně sere
a vy všichni taky
takovou bandu rádoby poetických narcisů aby pohledal
a vy všichni taky
takovou bandu rádoby poetických narcisů aby pohledal
:)))To neni pohadka F! Jsme mecenni narcisove, kteri se navzajem drzi nad propasti, sevreni svymi komplexy. Realita, nicmene proc ne, za tu srandu to precejz stoji. Hod sem nakou Dennisu a rozjedem to!!!:)))
Furthimwald
06. 12. 2005
ten tip* nebyl ode mě.Abys nemyslel, že ti podlejzam víš?Takovej formát jako ty, ten tipy ani nepotřebuje.Fakt by to nešlo zvýraznit tou červenou barvou?
Furthimwald
06. 12. 2005
no jo.....mě někdy taky:-)
jsem napsala o tom v noci indispozici a teď už jsem trochu vychladla, tak jsem jí zase smazala :-)
S obsahem více-méně souhlasím. Méně už s kategorií. Jsi si jist, že je to pohádka? Mě to připomíná spíše skutečnost.
teda dlouho jsem se nezasmál jak to tu poslouchám, jsem na Písmáku asi po roce.. nádhera! a ten dekadentně-cynický dialog pod dílem.. jo, to mi zvedlo náladu na dobrou noc.. :)
tip všem
PS: to dílo je ale dokonalá blbost, ale to stejně víš..
Má to šťávu,ale chce to trošku vylepšit-když všichni,tak všichni!Jakýpa mazlení:-))))))Nešlo by to dílko trošku víc zvýraznit?Taková červená barva by tomu dala ten správnej šmrnc-A to by bylo,abys neprorazil díru do světa-chlape.Jen tak dál,jen tak dál.Čest.