Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seNON STOP BAR
13. 12. 2005
3
1
2174
Autor
RonMoron
Ospalé poledne zmítá se na ušním bubínku,
šerosvit pracuje na okýnku.
Pomalu plynoucí příběhy tříští se o stěny,
posléze zmírají nemaje ozvěny.
šerosvit pracuje na okýnku.
Pomalu plynoucí příběhy tříští se o stěny,
posléze zmírají nemaje ozvěny.
1 názor
alba_encantadora
07. 08. 2007Furthimwald
14. 12. 2005poslednísklenička
14. 12. 2005
no, to jsem cela ja - vetsinou nehledam smysl a nemam moc rada rozebirani slov .... chci z toho mit nejaky pocit ;-)
Po prvnim řádku sem čekala něco víc, se opakuju už asi po stý, ale pořád mam pocit, že rým dost svazuje....je to takový trošku umělý....
oki...sedněte si do non stop baru v pravý poledne na jeden škopek...a možná zjistíte o čem jsem tady vlastně psal...
díky...možná fakt víš o čem mluvím..tohle je pocitová báseň...a já tam tehdy fakt ten pocit měl, je to miniatura, vystižení okamžiku kterej trvá ve skutečnosti cca 3 vteřiny...díky díky, já mám tuhle taky rád...
díky...možná fakt víš o čem mluvím..tohle je pocitová báseň...a já tam tehdy fakt ten pocit měl, je to miniatura, vystižení okamžiku kterej trvá ve skutečnosti cca 3 vteřiny...díky díky, já mám tuhle taky rád...
. sohlasím s evou a jenykem. nemůžeš jim mít za zlý, že ti napsaly co si myslí a co by jsi mohl změnit. je to jenom na tobě jestli si z toho něco vezmeš k srdci a příště se to budeš snažit udělat nějak jinak nebo se na to vykašleš . Říkám není to špatný, ale taky mi to tam trošku skřípe. Ahoj a veselé vánoce.