Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seOdcházíš
27. 12. 2005
1
13
2261
Autor
Reine_de_la_nuit
Já čekám...
Ty však nepřicházíš
Tvé kroky neslyším...
Odcházíš?
Odcházíš ode mě?
Odcházíš...
Ale Tvé kroky navždy budou znít ve mně jako rajská hudba...
Tvé oči navždy zůstanou v mém srdci...
Já od Tebe neodejdu...
13 názorů
Reine_de_la_nuit
19. 08. 2009
Ále.....
kdo to číst nechce přece nemusí. Já taky spíš píšu proto, že psát prostě musím. Pokud tím někoho naětvu, je to dobrý. Asi mu to stálo za přečtení a vzbudilo to v něm emoci. Byť je to vztek, je to emoce a pokud mi někdo vynadá tady a popíše tím nadáváním kus stránky je to přece fajn. STOJÍM ZA TO, ABY MI NAPSAL!!! :-)
O trom, cos napsala si myslím, že to je kousek tvýho srdíčka, možná máš kousek srdíčka stejnej, jako mnoho jiných, ale v celku je to zcela jistě ORIGINÁL, kterej nikdo jinej nemá. Nestyď se psát srdcem, je to to jediný, co ti může pomoct.
Dávám to ve žlutý, protože to myslím fakt vážně. Nepiš do šuplíku. Piš sem. Máš asopoň zpětnou vazbu. Já jsem jenom BAR BAR , ale todlencto mi věř! :-)
Reine_de_la_nuit
05. 03. 2007Mírotvůrce
05. 03. 2007Reine_de_la_nuit
14. 02. 2007Reine_de_la_nuit
13. 02. 2007
jen piš,však koho to nezajima at to necte,vsak do toho prece nikoho nenutis!
Reine_de_la_nuit
01. 02. 2007
tak jo..
chápu, že každej mívá takovýdle situace
taky chápu, co znamená "vypsat se z toho"
ovšem neni mi jasný, proč by to měli číst ostatní..
Promiň, ale je to kýč, klišé, nezajímavé, omšelé... Každý to už tisíckrát napsal a nikdo to nikdy nečetl.
Zkus trošku zapracovat, hodně čti jiné autory, ať máš inspiraci. Myslím, že v sobě nějaký talent máš a mohla bys vymáčknout i pár dobrých myšlenek..