Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seO platu a platě státního zaměstnance
28. 12. 2005
6
7
3446
Autor
MKbaby
Nesl hrdě vajec plato,
uklouzl a to má za to.
Ač zaměstnán státem,
vychloubal se platem...
7 názorů
aleš-novák
27. 03. 2011
tusim sa nam Ales prepocital - třemi platy...šedesát vajec, ak je v jednom 30 vajec, kolko je v troch?
a moj plat nestaci ani na jedno plato:)
aleš-novák
11. 09. 2008
tuleň: Já vím, že máš mé výplody rád, a jsem ti za to vděčný. To smíchání dvou nesouvisejících věcí je hlavní předností (nebo i nedostatkem) tohoto veledíla. Samozřejmě jako 90% mé tvorby i tohle je hovadina, ale napadlo mne to v půl třetí ráno po cestě z universitní knihovny a přišlo mi to vtipné. Samozřejmě se mohu mýlit. Vždyť mne (nebo aspoň mou tvorbu) znáš, hlubokých myšlenek se u mne nedopídíš :)
A netvrdím, že co státní zaměstnanec, to šmejd! Měj se půvabně!
já mám taky rád tvůj styl, nezapomeň :) ale tahle mi nějak nesedí, zdá se mi, že nějak mícháš dvě nesouvisející věci... a navíc jsem státní zaměstnanec!
Jééé, Kolouch a Slůůůníčko jsou tu taky! Poslední dobou tu občas mívám pocit, že normální lidi vymřeli...
Slůůůníčko
05. 01. 2006
To nebylo na tebe. To byl povzdech nad tím, že někam mizí ta stará banda, šílenci, které jsem rád četl a kteří tu a tam četli a hodnotili ty moje bláboly. A místo nich... darmo mluvit... No, vydržať :)
Slůůůníčko
03. 01. 2006
Politik se má chlubit především prací. Ale to je v našich zemích poněkud naivní představa... Já jsem si ale jen pohrál se slovíčky - s platem a platem, napadlo mne to, když jsem na náledí rozflákal plato vajec (všech třicet kusů jednou ranou) a ještě přitom nabral bundou psí ee... Ale nejsem státní zaměstnanec!!! :)