Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seMilovaná
08. 01. 2006
1
0
3050
Autor
Semeno
Útržky písmenek
v
Utkvělé myšlenky
skutečné
utkvělé myšlenky
Ukrutná je touha
no.....
na první pohled se mi to líbí
ale nějak se nemůžu chytit a najít ten hlubší smysl (je tam nějaký?)
malej_blazen
10. 01. 2006
Význam je důležité hledat v kontextu vlastní osoby. 7.1. je jen datum. Je dostatečně obsáhlá pro všechny. .. nebo ne? Je snad jen pro ty kteří se v ní najdou ? Je totiž pro všechny co o ní stojí.
wem: love you too
Jo.
Hm, ..ale tos to přestřelil.
Zrovna teď, a tady .. k tomu sice vedly pohnutky, ale jako báseň to bylo pojato ..velmi .. obecně, ..něco co je ve vzduchu, ..něco jako konkrétní jedno vlnění , jedna zvuková vlna v určitý vlkosti vduchu a teploty a světla.. tak ta vlna v prostředí.., je to zvuk, kterej se snažim opsat jako směr přímo k němu, něco jako trychtýř,.. sakroň, píše se takhle trychtýř? Teď nevim, musim spěchat..
sem
veliký černý písmenka, skoro bych se jich bála...
ukrutná je touha a s ní spjatá bolest... a ještě ukrutnější je naplněná touha..
utkvělý myšlenky
a písmeno V jako violence, violet, via, varieté, vafle, Villon, vulkán a vulva... taky
nebo veni vidi vici...
hlubší je každá kritika, nad kterou se přemejšlí...
nemusim říkat, co pro mě znamenáš