Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seŠestnáctiletá
Autor
Marcela.K.
Rozkvetly tulipány v Plusu
ve svazečcích se klanějí
Kup mi je
přidej ještě pusu
Jaro se blíží s nadějí
Uplave sníh
zavoní tráva
Slunce se začne otáčet
po dívkách
z kterých točívá se hlava
Když je jim
sladkých
šestnáct let
14 názorů
Jistě . Já mám rád , když je život pestrobarevný . Kdybychom byli všichni stejní , byla by to strašná nuda . A proto mi tak strašně vadí , když se tady po nás chce , abychom se přizpůsobovali jakési minimalisticko - škrtálistické módě . ( Já se té módě ale přizpůsobuji . Dnes jsem zveřejnil básníčku " Náměsíčně" a moc mě zajímá , jestli ji "odborníci" už budou považovat za dostatečně proškrtanou .)
Marcela.K.
07. 03. 2019To bezpochyby a jistě bys našel další autory s jinými představami...to je přece fajn, ne?
Marcela.K.
07. 03. 2019:-) no to jistě. Pro mě je ale Písmák jen blok, do kterého si píšu....takže to, jestli někdo někde soutěž, nebo ne, je mi jedno a jestli někdo někde rozebírá komunitu písmáka na dílky a baví se tím - je-li to pro mě vtipné, zasměju se a jdu dál.
...A pokud stůně moje malá vnučka, není pro mě problém Písmák zaklapnout a jít ji číst pohádku, nebo jen držet za ručičku :-)
Abych pravdu řekl , tak já do svých básniček ze svého skutečného osobního života prakticky nic nevkládám . Vím , že pro tebe jsou básně něco jako deníkové záznamy . Já ale svůj osobní život a Písmák odděluji vysokou hradbou .Taky se snažím na Písmák už vůbec nemyslet , když se vrátím z knihovny domů . Musím říct , že , když jsem asi dvacet dní nic nepublikoval , na Písmák jsem zapomměl jen co se za mnou zaklaply dveře některé z knihoven , do kterých chodím na internet . Ale jen co jsem zase začal něco dávat na panel , hned se zas v duchu ptám , jak to dopadne atd . Ten , kdo zde nefunguje jako autor ale jen jako kritik , má určitě větší klid v duši .
Marcela.K.
04. 03. 2019Víš co je děsný...tu básničku jsem napsala dceři k šestnáctinám a ono už jí je 29 a bude se vdávat :-) a přitom je to jako bych ji napsala včera. Dokonce i ten svazek tulipánů mám před očima...
Ano , v tomhle se to docela podobá . Pro městského člověka asi začíná jaro v Globusu , v Hornbachu nebo v Penny . Já trávím letošní zimu napůl doma na venkově a napůl ve velkém městě . Ale i na sídlišti jsou za paneláky pořád ještě záhonky , na kterých ted´ kvetou sněženky , talovíny , puškínie ale i první petrklíče .
Marcela.K.
04. 03. 2019Plus pak koupil Penny...