Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seZeď reality
02. 09. 1999
1
0
2816
Autor
Merle
Šel jsem dál, jen vítr vál,
krásný den mi sliboval,
dál a víc.
Já jsem hledal odpověď...
najednou tu stála zeď.
Víc už nic.
Život dal, život vzal,
za zády se posmíval,
můj osud.
Škodolibě jak to umí,
házel po mně své rozumy,
až dosud.
Co jsem měl a co jsem chtěl,
a já chvíli přemýšlel,
co dál...
Přede mnou ta bariéra,
a tak jsem až do večera,
jen stál.
Večer šel, já přemýšlel...
prostě jsem ji obešel.
A pak,
šel životem dál,
pro sebe se smál.
Jen tak.
Ráda bych to nějak pořádně pochválila, protože si to pochvalu zaslouží, ale bohuzel, uz se mi prestalo dostávat slov...
*Zeď reality: hohó...tenhle způsob formy rýmování u Tebe neznám...zajímavé...přemýšlivý téma, originální rým...typ-ty-dyp
m.
Stejně jako na Bibšu, i na mě to dost intenzivně působí, ale asi to ruce nedokážou vyťukat na klávesnici. Pardon.
Zdi by se měly bořit, hlavně mezi lidmi. Jednou se nám to už povedlo, vzpomínáte?
forma..moc hezká ..a obsah?..velmi dospělý.. přesto je v tom zahalena propast smutku..
Oslovilo mě to, co oslovilo, křičí to na mě z obrazovky, že to přece znám !!! Ale nenapadá mě co Ti na to napsat. A tak strašně moc bych chtěla, myslím, že k tomu je co říct, třeba později ... je v tom propast smutku, ale taky naděje a odhodlání a lehkost v překonávání překážek ...
Snad v takove chvíli je člověk rád za své přátele. Díky nim jsem již tolikrát před tou životní bariérou nestál půl dne.
A styl.....ten styl.....zajímavý.
A styl.....ten styl.....zajímavý.
Inu, někdy opravdu nic nezbyde. Nemá cenu ani bojovat...
Pěkný, merlíku! Tak trošku jsi to celý ty!;o)
Pěkný, merlíku! Tak trošku jsi to celý ty!;o)