Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seKampak jsi utekla?!?
Autor
pepička15
Kampak jsi utekla, princezno? Copak nevíš, že je mi bez Tebe smutno? Prosím, vrať se! Nemusíme spolu být pořád? Vím, že každý potřebuje svoje soukromí, ale aspoň někdy bychom si spolu mohly někam vyrazit? A nevymlouvej se pořád! Nikdo z nás nemá času nazbyt, ale my dvě jsme si přece skvěle rozuměly, tak proč se mnou najednou nemluvíš? Co jsem Ti provedla?!?
Ano, někdy jsem se na Tebe rozkřikla, ale nemyslela jsem to zle, věř mi! Copak už jsi zapomněla, jak jsme spolu oslavily Dithiny narozeniny? Copak si nepamatuješ, jaký blbiny jsme spolu prováděly na čarodkách? Jo, potom jsem na Tebe byla naštvaná, ale sama nejlíp víš, že už jsem Ti tenhle potrhlý nápad dávno odpustila! Udělej si na mě někdy čas! Mohly bychom spolu jet na hory nebo třeba jen tak zajít ještě s někým na kafe? Je škoda, že jsi nebyla na plese. Stýskalo se mi! Těšila jsem se na Tebe a Ty ji se ani neukázala?
Ne, opravdu nechci házet všechnu vinu na Tebe, za spoustu věcí si můžu sama? Spoustu věcí bez Tebe ale nedokážu a možná právě proto Tě prosím:
"Dětská nerozvážnosti, vrať se!"