Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seVýchod slunce
12. 02. 2006
2
5
2554
Autor
akaša
Paní noci již odkrývá svůj závoj nad městem spícím. Slunce, probudilo se a svou oslnivou krásou zasáhlo přeceličký svět, jenž do této chvíle spal. Štastní ptáčci si prozpěvují, hrajíc si v paprscích Slunce. I ten největší spáč se probral z blaženého spánku a vzdává hold usměvavé zlaté tváři Slunce. V srdci každého roste pocit štěstí při pohledu na hvězdu všech hvězd. Lidé s úžasem zatajují dech a snad si přejí na chvíli být Sluncem, aby viděli, jaká krása se skrývá na celém světě. Jen démoni noci proklínají Slunce. Čekají ve svých temných chladných jeskyních. Čekají na tajemnou noc, která ukryje jejich zlobu a nenávist.
5 názorů
Never More
25. 06. 2007
na štyroch riadkoch štyrikrát Slunce v rovnakom rode pôsobí neuveriteľne rušivo a zabíja celú atmosféru... Menej je niekedy viac...
Usmáty_autor
14. 02. 2007
dík za avi, usmátej ;-)
ovšem - přestože bych měla - do tohodle se ponořit neumim...asi se potápím v jiných vodách :-)
leč nepopírám, že i zde se někdo může s lahodným požitkem rochnit ;-)
Usmáty_autor
14. 02. 2007
ptáčci hrajíc? já měla taky dycky problém s těmahle tvarama - a proto je nepoužívám :-)
jinak sem nestihla, co vlastně dílo chce říci...
(slova sem četla a pochopila...ale "to" mi tam chybělo - ovšem! dyť je to pro radost! :-) )