Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte sePrvní regál
09. 03. 2006
15
1
2176
Autor
pekylau
1 názor
TOhle je skvele...:-)))Neni to zrovna oddechovy cteni u ktereho muze jeden vypnout, a tak tomu pomohlo, ze si to umel vlozit do nekolika malo odstavcu, coz dodalo slozitosti jednoduchost...:-)TIP
škoda, že na ten krásnej papír toho ten člověk nenapsal víc..ještě jsme se něco mohli dozvědět
;-)
Znáš Švédský stůl od Drábka?? Divadelní hra, jednohubky, krémová špička a porcovaný losos si vypráví a čekají, až je někdo sežere.
líbilo *
froxx -
- ´´práce k nakousnutí´´...to opravdu potěšilo.
I ´´Vzdálenému hlasu moře´´ děkuji.
Vzdálený_hlas_moře
15. 04. 2006
..myslim, že si umíš skvěle vyhrát s myšlenkou. je to dobře napsaný. takový labužnický;) připadá mi to jako "práce k nakousnutí", doslova. člověk by si měl takovouhle hezkou práci minimálně jednou za den přečíst. působí to na mě hrozně pozitivně. je to pěkný, líbí se mi to:)
Už jsem chtěl začít nabízet dva anonymní tipy za jeden, jakýko-li komentář.
Děkuji vám.
Lakrov –
Myslím, že jedno druhé nevylučuje. Těch veledůležitých malých notesů a ožužlaných tužek nastrkaných po kapsách vynálezem ´´psaní na sklo´´ určitě moc neubylo .
Jolbach –
No, měl to být opravdu jakýsi pokus o naznačení dalšího začátku. Ted si ale myslím, že to čtenáře jako prolog spíš dost vyděsilo.... .
To, že je celý text napsán jako prolog a pod názvem už následuje jen prázdné místo je omyl, nebo záměr? Tuším, že to druhé. Líbí se mi (nejen kvůli tomu nápadu s prologem). Tip.
Takový jemný protiklad všech těch uřvaných reklam, ve kteých jsou všem možným (nejčastěji potravinářským) výrobkům vkládány lidské myšlenky. O to krásnější, že zde jsou ty potravinářské výrobky (či pozůstatky po nich) na druhé straně barikády; kladným hrdinou je jeden z nosičů myšlenky. Jeden z těch jednoduchých nosičů, který je bez velkých změn používán nejméně dva tisíce let. A ještě dlouho bude, přestože jej teď por zjednodušení ponecháváme stranou a bavíme se psaním na sklo (to je jen takové cvičení, nenečisto; nebo je naopak nanečisto používán papír, protože je duši bližší, než klávesnice,a sklo&dráty jsou jen prostředkem pro snažší rozšíření? - Asi jak pro koho).
Tohle se mi líbí:
...označkování nějakou neosobní tištěninou...
...vybraná jednotka, určená k popsání lidskou rukou, lidskými myšlenkami...
...Vrchol papírové reinkarnace...
A on to nikdo nečte. Ono to tu nikoho z těch hrajících si na písmáky nezajímá!
Mordyjé, to se mi to nějak vymklo; kritika delší než vlastní článek :-)
TiP.