Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte sessss...ykaváá
11. 03. 2006
1
1
1358
Autor
zmatena_sakura9
slova soupeří se spisy
slova stačí stíhat světlo
slova smáčí stíny smrti
slova sráží..._____slzy
SLOVA
tak proč tu vlastně jsou?
ze zvyku, z nudy ve všech dřímají
jako zlá vdova
jako blázni, kteří svět vnímají
strach spí se svraštělým srdcem
strach svléká světu sarkofág
strach spíná svobodu slastí
strach soudí..._____statečnost
STRACH
tak kde se bere?
venku, za zdmi, všude na nás dýchá
jako ňáký vrah
jako všechna zatracená pýcha
slova stačí stíhat světlo
slova smáčí stíny smrti
slova sráží..._____slzy
SLOVA
tak proč tu vlastně jsou?
ze zvyku, z nudy ve všech dřímají
jako zlá vdova
jako blázni, kteří svět vnímají
strach spí se svraštělým srdcem
strach svléká světu sarkofág
strach spíná svobodu slastí
strach soudí..._____statečnost
STRACH
tak kde se bere?
venku, za zdmi, všude na nás dýchá
jako ňáký vrah
jako všechna zatracená pýcha
1 názor
..mi je akorát divný to "ňáký".. podle mne buď Ňákej nebo Nějaký (Ňáký je podle mého už množné číslo).. i když, dneska je už všechno m(n)ožný. Maj sa.
no, je zajímavá-do nějaký trochu rockový podoby si ji umím představit...
no, ale je to solidní jazykolam...
ted jsi mi vazne dala podnet k tomu, abych se zamyslel nad tim, jestli mam psat jinak nez obvykle mluvim, protoze zrejme nejen na Tebe pusobim jako protivna sliza... zkratka kdyz u toho neni videt muj silenej ksicht, lidi maji sklon brat Ty moje kecy jako vazne minene urazky, coz teda vubec neni pravda. mozna se spis ale proste omezim na hvezdicku a tri tecky...
oooovsem jsem rad, ze jsme smireni :o)))))))
zmatena_sakura9
18. 04. 2006
samozrejme jsem si neprecetl vsechny. jen ty, u kterych jsem psal do kritik. pak me neak presla chut a rikal jsem si "ze sem si ho radsi nevyskub". nevim, jax prisla na to, ze Te nechapu, nectu a jen si z Tebe delam prdel, mila sakuro zmatena. tak jsem se citil dotcene, ale uznavam, ze jsem paranoidni a precitlively twor... snad by se hodilo zakopat valecnou sekeru, pac ja jsem uplne mimo a vubec nepobiram, cim jsem Tebe a pana Madvlada nasral, snad tim, ze mam u neceho, co se mu nelibi, par tipu? chjo, me je z toho blbe...
zmatena_sakura9
18. 04. 2006
hee, ja ze jsem si to neprecet? tak tohle ja nedelam, sorrrac damo. a priste mi posli avizo, kdyz mi chces neco rict.
zmatena_sakura9
15. 04. 2006
Ja ziju v galaxii jmenem Galaxie na planete Zemi, dyžtak se stav na pivo MADE..
hele, ty jeden silenej draculo :o)
ja sem nemel NIC proti tomu, co napsala sakuricka. jen jsem videl, ze je to text pisne a zkusil si to zazpivat. schvalne to zkus taky.
to v ty zavorce je vtip. vzdyky kdyz udelam cumak tj. :o) tak to je v zertu.
a ze neznas mou znakovou rec? poslu na tebe Zajice, aby te zpraskal ve snech!!! :o)))
Tak sem jen náhodou nakouknul,jestli si někdo konečně všimnul,jaký krásný věci píšeš-hmmm-mrknul jsem na Čumáka i na Bossmana-jen tak zběžně-co říct?Asi se tady na písmákovi setkává několik vesmírů-a obyvatelé jedněch galaxií nerozumí tomu co píší obyvatelé jiných galaxií.Na tom by nebylo nic divného,kdyby..-jsme to věděli,že žijeme v různých vesmírech-které spojuje písmák.My si ale myslíme že jsme všichni dokonce stejný živočišný druh-"uvnitř je to všechno nanic,po zdech kráčí tichej zajíc"-kousek z Čumákovy nové básně,která má už 3tipy,čtená asi 80x-a přijde mu to co píšeš zmatené-no,jaké jiné může být vysvětlení,než že sme prostě z jiných galaxií?V té mojí by si rým o tichém zajíci mohli dovolit snad jenom Monthy Pythonś flying circus....Tip-i za statečnost psát stále to co píšeš,a snášet za to kritiky od"tichých zajíců".-a bossman v bleděmodrým...
jako basen by se to sneslo (kdybych zavrel pred ctenim oci a otevrel je, az bych to docet :o)
schvalne bych te chtel slyset jak TOHLE zpivas. to asi tezko. to by sis ussslapala jazyk, mila sakuro. (ale kdyz se verejne hlasis ke zmatenosti...)