Nebo si na tom založ vlastní filozofii:P.
Je to praktický docela...nemám rád baťohy a na některý věci bych potřeboval krosnu...
tak to neni mazec, ale dřina.
:)) nosím, ale metr a půl dlouhou a půl metr širokou, hokejovou:))..
Ty nosíš kabelku? to je mazec :o)))
ouk:), tak popravdě: můj jedinej kritik je zároveň můj největší kritik;))...
:)) můj největší kritik je zároveň mým největším žákem:))...
Nojo, neuč orla lítat...dyk ty vůbec nevíííš:))...
Fyla fsem famózně fřesvědčena fo fopaku :)
Estetika, endorfiny, epilepsie. To by šlo:)).
Elektřina, evoluce, epidemie ? Šlo by to ? :)
Erekce, ejakulace, exhibice a další příběhy obyčejného šílenství nebo tak nějak:) ... už sem tu slohovku publikoval, enjoy;)
Šunkový nářez? Nebo všechny prdele světa i ta má :)
fi.muni:) ... mám rád Bukowského:), taky si na nic nehraje ... ačkoliv nepíšu nalitej jak doga:))
Na jakou to chodíš školu? "Střední škola vulgarismu všemi deseti" ? :))
tobě by se nelíbilo, je to trošku explicitní ... jmenovalo se to ... "děte do prdele s tou židlí" ... asi tušíš kde byl problém:))
Zajímavé téma k maturitě :) takové....tradiční :))
čajovně kde nemají polštáře by měli odejmout koncesi, licenci nebo cokoliv co jí de odejmout !! :)) a to mi připomíná mou maturitní slohovku, kde se zrovna tím, na čem de sedět, zabývám, musím ji sem postnout:))
polštářek na sezení...ten se vždycky hodí :)
tam bych si neměl co nosit:))
nemůžu za to, že tam chodím:)