Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte semyslíš?
29. 03. 2006
4
2
3180
Autor
hašigora
Lásko?
Ano, miláčku?
Chtěla jsem se tě zeptat…
Hm?
Kdybych neměla nohu, měl bys mě pořád rád?
Co to máš za otázky, lásko? Samozřejmě, že měl.
A kdybych byla na vozíčku, taky bys mě měl rád?
No jasně, že měl!
A co kdybych byla slepá?
Ano ano ano!
2 názory
Teda, všechno doteď od tebe se mi strašně líbilo, ale tohle mě dostalo víc než cokoli... Ty jsi fakt moc dobrá...
Huf! Mně to překvapilo..., tohle jsem vůbec nečekala- dobrá mnohovýznamovost... :-)
-t-
Vzdálený_hlas_moře
10. 05. 2006Vzdálený_hlas_moře
02. 04. 2006
byl bys se mnou když bych s tebou nešla po týdnu ? /do postele/
- NE, to by nešlo /je to proti přírodě/
Mr.Pidluke
29. 03. 2006
a taky kruti, ne? a co kureci a nutrie? a co hovezi? fuj, tohle vubc nejim, teda az na to kureci, se musim priznat...:o) jenyk, klidne dolejzej, ale mou nerudovkou uz me vozi nekdo jinej:o) a kukurickam bonduel jeste jednou diky a fakt chutnate skvele!:o)
Chibycka, neva :))) ...
Hej! Nedolejzej ;)
Ale fakt hezky, i presto, ze o tom pozadi nic neviem.
díky moc:o) jenyk: on to vi...:o) a v tom hrobe jsem malem byla:o)a obema nohama, dokonce:o)
bonduel: veprovy?:o))))))) dekuji:o)
toto se mi líbilo . preskocilo ve me srdce. Není srdce jako srdce... Nejdriv me teda napadlo veprovi, pak lidský a pak neuchopitelný. :) To co tluče v citech a nedá pokoj do poslední vteriny... Hezký, fakt pekny!