Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seSlova
12. 04. 2006
1
0
2123
Autor
Qweros
Zhmotnění našich myšlenek.
Odrazy našich citů.
Ve tvaru malých písmenek.
Čmáraných do sešitů.
Mohou přinést pohlazení
nebo ostny zrady.
Mohou dodat povzbuzení
nebo moudré rady.
Dokáží ranit hůř než dýka,
do srdce svůj hrot zabořit.
Lépe než masti lékárníka
umí ty rány zahojit.
Samotná však nejsou ničím.
Jen na papíře čárek pár.
Se smyslem jenom polovičním.
Až naše mysl dá jim tvar.
tak ted mi to vyhodilo nejaky nepekny napis...tak pro jistotu jeste jednou :-/
baziliska: Diky za zastaveni. Ja vim, nektery tyhle votrepany spojeni se hrozne vtiraj :-) Ale u novejch veci se je snazim aspon potlacovat... A k tomu psani...no nekdy to chce cas a nekdy to naopak vsechno samo vyplyne bez vetsi namahy...
Mě se to pochopitelně líbí, i proto, že se mi slova špatně hledají. Nejvíc první a poslední sloka a rytmus. Prostřední sloky trpí výskytem slovních spojení jako "moudrá rada", "do srdce hrot", "ostny zrady" - je těžké napsat báseň, která by tyhle fráze unesla a nezněla pateticky a puberťácky. Jinak máš dobře nakročeno, jen bych se být tebou vystříhala ošoupaných slovních spojení - neříkám, že mně osobně se to vždycky daří; psát básně je -alespoň pro mě- porod;-).
hmm...me to ani neprijde. Sice to neni zrovna vesele... ale bolest az opratku? No kazdej v tom asi vidi neco jinyho...a to je dobre ;-)
cítím bolest z těchto řádků
v hvězdách hledám odpověd
možná myslím na oprátku
nebo nejdřív na spověd
dik za nazor. No rymy to mozna nejsou uplne idealni, ale minimalne trochu foneticky a rytmicky tam dou (kdyz uz nic jinyho). Asi sem jako malej poslouchal moc rikanek...pokusim se od toho pro priste odprostit :-)