Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte sePozitivní
08. 03. 2001
6
0
2878
Autor
affirmation
Potichu promlouvám
k milovaným svým,
pár slov letí pokojem
a smiřte se s tím
V pohledu přítele
rozeznám soucit,
co udělat, říct by měl,
jak sdílet ten pocit
Sousedka v momentě
ode mě odskočí,
nemá dost síly mi
pohlédnout do očí
Má milá sestřenka
brečí mi na rameni,
jenom pes – vlkodlak
u misky zuby cení
V práci když zvěděli
mou žhavou novinu,
že měla bych odejít,
řekli na rovinu
Pozitivní myšlení
přišlo vniveč, jak by ne,
v statistikách vedená,
nakažená HIV
Albi, to já se svou skleněnkou na krku, dobře vím, ale zapomínám. A taky dost mluvíš o mimozemšťanech, kteří vlastně nejsou :-)))
Jarodějko, mně vrtalo hlavou, jak víš o mém skeptičení kolem ufounů, a Ty jsi brňačka! To jsem ovšem zjistit až porušením tvého zákazu vstupu.
Jaro, tak to promiň, to mi nedošlo.
Skeptik ale jsem. Funkcionář českého klubu skeptiků Sisyfos.
Síla a tip.
Suppe, kde v tomhle vidíš dělání srandy??? To je smutný jako funus ubožáka, na který nikdo nepřišel. A nikdy jsem to sice nezažil, ale myslím si, že ty reakce okolí a pocity by byly tak nějak na způsob vypodobněného.
Albireo, nechci změnit jedno písmenko, proboha, to je tak vidět, že mě to napadlo ? :-)
Albireo, počkej, já si o Tobě taky přečtu v kouli ! I kdyby jsi byl hvězda vyhaslá před mým dalekohledem, moji pozornost už upoutala..
affirmation, ještě jsem Ti chtěla hlesnout, že jsem to četla se zájmem :-)
affirmation
09. 03. 2001
ajajaj.. hrozný pocit
jinak kvalitní báseň, má smysl.. ikdyž opravdu beznadějně smutný.
Doufám, že se ti to nestalo. paklže ano, tak Bonne chance. V každym případě je to poravda, že lidé se takhle chovají, ale nějak jsemsi to zkoušel přednášet a moc mi to nešlo..no, ta jo no tak já dam tipa, jo?:)
affirmation
08. 03. 2001affirmation
08. 03. 2001Astalavista
08. 03. 2001affirmation
08. 03. 2001
Tak jo, fajn, promiň nechtěl jsem se Tě dotknou. Ale na druhý straně si myslim, že problematice kolem AIDS a pocitům, jaký lidi, který to maj, ve skutečnosti cítí jsou úplně jiný.