Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seBeze slov
11. 06. 2006
14
2
6561
Autor
Štírka
Beze slov
ať zdají se mi cizí sny
já vlastním snům se bráním
na večer si je nechávám
pak šeptám je tvým dlaním
<beze slov>
2 názory
sestricka.slunicko1
12. 07. 2007
druhé beze slov mi tam taky přijde už jen pro zakončení. jen malý tip, za větší díla dávám větší:)
Rtymá : OK.. díky za "jen".... (máš pravdu, ale já bych ta dvě slova chtěla na konci... možná změnit název.... ale nic mě nenapadá.... leda : ...........
) :-)
Jarmila Moosová Kuřitková
16. 06. 2006Jarmila Moosová Kuřitková
16. 06. 2006
Jenyk : jo výchova.... to je vždycky problém.... hlavně, že jste si krásně užili sluníčkový den...:-)
Jenyku : beru te, jsi takovej milej sveraz.... a to vzdy potesi... a se sluvkama se nijak nebabres, vysypes je a tu mate :-)... jo, to se mi taky libi, vzdycky se neco od Tebe dozvim... jo : a pozdravuj od prazsky emigrantky Zizkov....
Ten prvy radek fakt prehodim.... rekla jsem si to nahlas, sedi mi to lip.... jinak to neni poza... to je zmena slovosledu zpusobena zaujetim... a to ja delam bezne a nekdy to pak i zmenim...
Nadpis : proste bych brala, aby byl soucasti basne.... aby ho tam nedaval Pismak... Jde jen o stejny typ pisma.... takže se to "zaramuje"... Uzij si krasnou sluníčkovou neděli :-)
Norsko : díky za tvé stopy na mém pískovišti :-)