Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seVoňavá
22. 06. 2006
9
0
3744
Autor
Nickyx
Na voňavé louce
jemný vánek
rozezvoní sbor fialek.
malinka_hvezdinka
20. 07. 2006Usmáty_autor
27. 06. 2006
máš pravdu, jenže mi pak nešla změnit kategorie a...nebudu se vymlouvat, neměl jsem si už na začátku naivně myslet, že by to mohlo být haiku...děkuju :)
Usmáty_autor
27. 06. 2006
já vím, byl to pokus, ještě musím hodně trénovat :) děkuju všem moc moc moc :)
No...heleď je to fajn...asi má takhle haiku vypadat, ale žádnou emoci to bohužel ve mě nevyvolalo....což by zase haiku asi mělo....takže promiň...:o)
aha...hm...já už nevím jak to udělat, aby to bylo haiku...ale teď už to bohužel předělat nemůžu, taktéž nemohu napsat, že je to miniatura,, pouze do kritik...děkuju :)
hezký obraz, pparádní miniatura, ale ne haiku. Ono má dost jasné mantinely. Já je sice taky nedodržuji do punti, ale snažíms držet tradice. Je to pro mnoho autorů dobrá kompenzace volného verše, jistá výzva dostat do sevřeného útvaru haiku svou vizi.
já nejsem zrovna biolog :) děkuju za připomínku, zkusím se nad tím zamyslel a buď to nějak předělat, nebo tuto verzi nějak zdůvodnit :) děkuju :)
mám jen jednu hnidopišskou připomínku, a to, že fialky nerostou na louce...kdyby to byly třeba zvonky (i když ty zase moc nevoní)...je to na tip
jinak pěkné:-))