Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seprenikaj
03. 07. 2006
14
12
6275
Autor
krempi
opäť si podo mňa skĺzol
pevnosť ťa objíma
a v diali
hory revú
tak drž pevne za boky
a prenikaj
na konci svetla
mňa volá Tvoj boh
12 názorů
:-)))))
myslíš předchozí, že,?!! no, to mám do vánoc co dělat:-)...tak to se začnu asi učit psát jen ° nebo maximálně "líbí" (ale to bude asi nad mé všechny síly) .-)
ale to Weeš, že si Tě přečtu postupně celou, a moc ráda...:-) tak zatím,L.
ale dyk já cejtím v tomto díle i tu romantiku, jasnočka, ale nevím, jestli MNĚ to půjde tak dobře jako Tobě do tý svý hodit to obojí tak úžasně...možná za pár let...nebo radši napíšu nějakou jinou...kdyžtak Ti pak dám avi :-)
ahoj
wee urcite o nic jenom o tvoje sukromie :-D aaale ne zartujem...ak ces mozes mi neco poslat sukromne hm?
áááach jo, to mělo bejt soukromě...ještě jsem to nedělala, tak ta rutina si vyhloubila cestu
ále co, vždy´t vo nic nejde, že...:-)
ale wee sak ja pisem aj o romantike aj v tomto diele je...aj v inych, ale je to vec pohladu... mno a kludne tu supni nejake "porno" sa tesim moc... :-)
Krempi, tys mi teda dala..
a taky možná ještě to uááááííííí...
tak mne to nějak nakoplo, že mám chuť do té své původně "porno" posléze sklouznuvší do romantiky zase zpátky vrazit tu erotiku...jestli to jde ještě..ale když já tam chci mít obojí, protože ...
Nikdy jsem ještě skoro nic neupravovala, až na ty prology:-), tak neeem...díky díky
s dovolením použiju termín Papoucha (ale on je možná všeobecně znám? jen já ho dosud neznám?/myslím to citoslovceeeeee/)ale je tak přesnězvučnej...přesně to s emi vedralo na rty..
°°°°
Aššurballit
04. 07. 2006
comu sa divim? asik myslis tomu ze som zareagovala jeeejkanim na kritiky, ale to neni divit sa, to znaci, ze sa tesim :-)
jeeej ..., my se divíme ... :-) (to som nečakala, pri mej letargii ... )