Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seErotická
11. 09. 2006
17
5
4375
Autor
Eidam
Usrkávajíce čaj odebral se do svého pokoje.Prosklené dveře se zavřely a průvan jí ofoukl vousy.Žena se otočila na podpadku a vydala se k protějším skleněným dveřím.Mlaskla a vyndala si ze zubů kus kuřete.Pravou rukou vzala složenku s důchodem,obula si "důchodky a odešla na počtu".
Muž v pokoji si zapálil cigaretu. Kouř mu lezl do nosu a záclon, které byli značně zežloutlé a proděravělé.Všude byl zatuchlý puch.Smetákem proto udělal díru do stropu až mu omítka padala do očí."Zatraceně!!!" zaklel a chytil si bradavku což bylo velmi vzrušující.
Muž v pokoji si zapálil cigaretu. Kouř mu lezl do nosu a záclon, které byli značně zežloutlé a proděravělé.Všude byl zatuchlý puch.Smetákem proto udělal díru do stropu až mu omítka padala do očí."Zatraceně!!!" zaklel a chytil si bradavku což bylo velmi vzrušující.
5 názorů
já_a_můj_svět
23. 10. 2006
janko: no každej mám e svoji verzi :)
anííííííí: ahoj...jsem rád že tě vidím .(ikdyž jen imaginárně).
flé: to až v hospodě :)))
zuzu: ano...máš pravdu...mohl jsem se vyvarovat některých vulgárních až pornografických slovních spojení :)))
přiznám se, že mě přilákal název
ale že to bude až takové Erotika jsem nečekala:-)
tram: to né....na to se moc stydím :)
solo: díky
hrbol: "klasik" je dobrej lahváč :))
hábi: dík za upozornění...dám to do pořádku :D
joyce11: už nebudu psát vážná díla ...všichni se tomu jenom smějete :):D)))))))
zbora: no na rakosníčka to nemá :)))... vem si jak je to starej večerníček...těžká doba komanče a oni už nás připravovaly na nájezd trhovců z rýžových polí ::)))
ivo: smích léčí :))
no jo
starý dobrý eidam
konečne som sa dnes zasmial,
a dvakrát, že od vzdrušenia, čo to píšeš
Ti z posledného slova odišlo dôležité písmenko "V", takže si sa štylisticky odhalil
hahahahahahahaha
nie som škodoradostný, proste ma to rozosmialo
hahahahahahahahahahaha
Honza_Princ
11. 09. 2006Aššurballit
11. 09. 2006
změnil jsem fotku...MAjklovi džeksanovi by se to asi nelíbilo :))... děkuju.
p.s... je to kokotina jak zvon :)))
tak teď jsi mne koncem rozesmál :-)
... vidím, že to nemáš lehké a můsíš se snažit, a to hodně :-)*