Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

jestliže se otevřu...

20. 09. 2006
1
0
1099
Autor
garmonbozia

Jestliže se otevřu baroknímu utrpení

 – zapíšu svoje pochyby o tom zda přibližující se

Možnost truchlohry – stvůra o mnoha hlavách

 co se řítí prostorem – umožní,

Třeba i více, ale radši ne, odmítnutími, ranami,

svého zobanu krakatice,

Veliké štěstí, pokračování kvízu, neúnavu

( - snad se i odtajím, trefím schopnost pohybu dále - )…

 

Jak oba sourozenci ve vzduchu pak,

S toulcem i náboji, obojím přirozeně uvnitř,

Zasáhnu místo neklidu mezi

nerovný souboj dvou žen (písně o mrtvých...)…

 

Ve středojistotě opomenutí;

Rozjitřen zvukem přehozu co padá tam kam patří…
garmonbozia
25. 09. 2006
Dát tip
...nedařilo se mi tady s tím textovým editorem grafiku sjednotit.. za to sorry: - úsměv vpředu patřil tomu pánovi co mu ublížili - ten text je starý šest let, je ode mne daleko, ale stojím si za rytmem i za obsahem. Vsunuté věty jako prostor pro heslovitou figuru dělal už Gongóra, ale pro mne byl tehdy vzorem spíš Marino a pak, samozřejmě, Mallarmé... Přemýšlel jsem pak kvůli seniorovi proč jsem lidé chodí - sdílet se na tenhle server... Výsledek je pro mne spíš povzbudivý a tak se mějte krásně-)

a2a2a
22. 09. 2006
Dát tip
Mi se to, bohužel, nelíbí. Přijde mi to hodně roztříštěné, nemám při čtení klid, jak jsem vystavován vsunutým větám, které působí heslovitě. Navíc ta roztříštěnost je umocněna rozdílným písmem, grafikou. Já za sebe si myslím, že báseň by si měla vystačit s jednoduchou grafikou, jedním typem písma, že by měla dát prostor vyjádřit se vlastním textem a jeho nápaditostí. Ten text je také hodně ve svém obsahu expresívní a proto by, alespoň v grafice a možná i formě potřeboval zklidnit. Docela mne mrzí, že nemohu potěšit, podívám se však i na další tvé věci. Ale můj pohled ber s rezervou, je jen jeden z mnoha.

Nicollette
21. 09. 2006
Dát tip
ale i ty tvary za to mohlY vážně :))) to je dokázaný, a Niobé teda to měla těžký no, to uznávám... o kolik přišla dětí,o 14?:)) bože

garmonbozia
21. 09. 2006
Dát tip
nepravidelné tvary za to nemohlY-).. bylo to kvůli celkové závislosti člověčenstva na mytologii - jako kdybyste pozorovala tu paní jménem Niobé jak jí postupně povedený synáček s dcerkou jisté bo-hy-ně pozabíjávajou všecky potomky... Tak -!

Nicollette
21. 09. 2006
Dát tip
čoveče ale ti lidé v baroku ti trpěli.... mohli za to ty nepravidelné tvary - jak má člověk tendence si ty tvary zdokonalovat (enem si nepamatuju jak tomu ti psychologové říkajó),tak oni byli pod neustálym psych. nátlakem !! není to hrozné?

garmonbozia
20. 09. 2006
Dát tip
-)

SENIOR
20. 09. 2006
Dát tip
Uvnitřnenost onoho zobanu ve své vyčkávajícnosti kdesi uprostřed krakatice se zde jakoby snoubí s trouchnivými úseky co ješte neopustili básnický kočárek a trochuby jako se vydrolili v nudný bebí. stvůře došel tep, mrtvou chobotnatku zkounzumovli korýši a zobanní zdobnost sebraná z písku netalentovanosti se hodí akorat tak na poličku v děckém pokoji. Hodnotím samozřejmě tařka nedostatečně, na druhou ruku, dílko na rozdíl od jiných dnešností dařenych aspoň stojí za (ale dost znuděny) komentář.

Dickers
20. 09. 2006
Dát tip
Můj názor znáš, za mně samozřejmě* Co myšlenka- to prostor a svět. Pohyb i zmražené chvíle. Líbí

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru