Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte sejestliže se otevřu...
20. 09. 2006
1
0
1099
Autor
garmonbozia
Jestliže se otevřu baroknímu utrpení
– zapíšu svoje pochyby o tom zda přibližující se
Možnost truchlohry – stvůra o mnoha hlavách
co se řítí prostorem – umožní,
Třeba i více, ale radši ne, odmítnutími, ranami,
svého zobanu krakatice,
Veliké štěstí, pokračování kvízu, neúnavu
( - snad se i odtajím, trefím schopnost pohybu dále - )…
Jak oba sourozenci ve vzduchu pak,
S toulcem i náboji, obojím přirozeně uvnitř,
Zasáhnu místo neklidu mezi
nerovný souboj dvou žen (písně o mrtvých...)…
Ve středojistotě opomenutí;
garmonbozia
25. 09. 2006
Mi se to, bohužel, nelíbí. Přijde mi to hodně roztříštěné, nemám při čtení klid, jak jsem vystavován vsunutým větám, které působí heslovitě. Navíc ta roztříštěnost je umocněna rozdílným písmem, grafikou. Já za sebe si myslím, že báseň by si měla vystačit s jednoduchou grafikou, jedním typem písma, že by měla dát prostor vyjádřit se vlastním textem a jeho nápaditostí. Ten text je také hodně ve svém obsahu expresívní a proto by, alespoň v grafice a možná i formě potřeboval zklidnit.
Docela mne mrzí, že nemohu potěšit, podívám se však i na další tvé věci. Ale můj pohled ber s rezervou, je jen jeden z mnoha.
Nicollette
21. 09. 2006garmonbozia
21. 09. 2006Nicollette
21. 09. 2006garmonbozia
20. 09. 2006
Uvnitřnenost onoho zobanu ve své vyčkávajícnosti kdesi uprostřed krakatice se zde jakoby snoubí s trouchnivými úseky co ješte neopustili básnický kočárek a trochuby jako se vydrolili v nudný bebí.
stvůře došel tep, mrtvou chobotnatku zkounzumovli korýši a zobanní zdobnost sebraná z písku netalentovanosti se hodí akorat tak na poličku v děckém pokoji. Hodnotím samozřejmě tařka nedostatečně, na druhou ruku, dílko na rozdíl od jiných dnešností dařenych aspoň stojí za (ale dost znuděny) komentář.
Můj názor znáš, za mně samozřejmě*
Co myšlenka- to prostor a svět. Pohyb i zmražené chvíle. Líbí