Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seROZHOVOR PÍSMAČEK
Výběr: Wopi
02. 04. 2001
9
0
3133
Autor
AmiSole_Kannazu
I když je to jednoznačně nezákonné, díky, neznámý Písmáku. Teď aspoň můžeme tipovat.
Tip - tipem prece ukazu ostatnim ze to stoji za to precist, podelim se s lidickama o neco co povazuju za nadherny.
Netipuju abych si splhnul u autora, nebo abych autora odmenil.
Odmenou pro dilo preci je to, ze je cteno. A tipuji abych poukazal na too, co se mi opravdu libilo a co bych rad aby si precetlo vicero lidicek.
A proto tip. :)
Napsaly jste to moc krasne aby se to dostalo jen k tak malo lidem.
Jo - a autore(ty, ktery jsi to tady postnul) - kdyby se objevily protesty, klidne si posypej hlavu popelem nebo treba i konskym trusem, ale NEMAZ to :))))))))
AmiSole_Kannazu
02. 04. 2001Amicta_sole
02. 04. 2001
Vlk děkuje!!!
Amicta něco jako: Ukradl jsem ti auto. Promiň :-)))
Omluva tě ještě nezbavuje viny a trestu za provinění, to obecně tady to je o něčem jiném tady myslím, že omluvy netřeba
Inventore, jsi ubohý a strč si svého Vlka někam - třeba se tam sejdou dva.
Sorry, tohle bylo asi moc tvrdé, ale poněkud jsi mě vytočil a musel jsem se zase zatočit.
Beru zpět svou hrubost.
Mluvíte mi ze srdce, z vašich veršů hřeje naděje, dodáváte energii, kterou jsme ve spěchu někde ztratili.Snad ještě není pozdě...
TIP pro obě, škoda ,že jich nejde dát víc.
AmiSole_Kannazu
01. 04. 2001
....zeptám se, co na to můj právník. ;o)
(ale s žádnou rychlou smrtí z našich něžných ruček nepočítej - nebudeme si kazit svou karmu;o)