Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seNIC
28. 10. 2006
1
8
2444
Autor
Chiméra
...jsem jak cervena tresnicka topici se v alkoholu
...jsem ten na nehoz ukazuji palec dolu.
Muzednik v cerne kapi pro smrt jdouci,
tesici se na okamzik az prestane jeho srdce tlouci.
...jsem cerna Karkulka s kudlou v ruce,
snazici si vyriznout sve teskne srdce...
...jsem moucha topici se v hovne,
...jsem sikma vez, co nikdy nebude stat rovne.
...jsem zbytek nudle na ubruse,
kousek mastnoho jidla na Tve puse.
Jsem zkratna NIC,
ale at polibi si prdel kdo chce vic.
8 názorů
Hi, no nad tim jsem taky premejslela, jak asi vetsina tech lidi tady nekam lita, to si asi musej kopit dve sedadla do letadla :), ale fakt je ze americani moc nelitaj...
mořský koník
31. 01. 2007
Ja sem byla nastvana, strasne...to sem splodila tady(vsak vis tady tady za tou velkou louzi) a tak nak jsem si rekla ze napisu neco hezkyho pak ta darda a konec dopadl jak dopadl :)))
mořský koník
31. 01. 2007Obyčejný_chlap1
12. 01. 2007Ondřej_Petřík
26. 12. 2006
Ono to tak strasny neni :). Ale stava se ze je clovek jednou za cas nasranej...Vsak ja jim dam co pro to zac je toho ceska holka :))))
huch...anetko, ty se nam tam nejak moc podcenujes...to je podezrely, aby te nezdeptali do ruzova holka! tohle preci vubec nejsi ty...anebo te neznam:/
Pobavil ses z hrozny kvality nebo z toho ze si nekdo muze pripadat jako moucha topici se v hovne ? :)
...jsem jak cervena tresnicka topici se v alkoholu zacina to jeste celkem poeticky ale pak:D no teda potes to musela bejt nalada;)