Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte se29/08/2005
04. 11. 2006
6
0
1655
Autor
Darek Jedzok
29/08/2005
Nějak se nám tohle ráno
vymklo z rukou
Kávu, cigáro a pusu
Po silnici se plazí brouci
se zářícíma očima
kaštany rezavějí
a ptákům mrznou nohy
V trávě se leskne
perleť šnečích stezek
Do čepce mlhy
nad polem
někdo vtisknul slunce
plátek mraženého lososa
Nějak se nám to
vymklo z rukou
Další léto v prdeli
Napsal jsem snad, že je Tvůj názor špatný, nebo že není napsán slušně? Nebuď zbytečně vztahovačný, dám Ti určitě ještě dost lepších příležitostí.
Katugiro, za svým názorem si stojím, a zdá se mi, že je vůči autorovi napsán naprosto slušně a to i v jejím duchu. Ovšem, není nad potřebu duševní hygieny, viď.
Léto v prdeli sice křičí, ale u některých věcí už se sluší nemluvit autorovi do psaní. Líbí se mi, co naopak vytýká a2a2a: běžné obrazy. Všechno jsou to běžné obrazy, ale poskládané tak, že neurazí, že když je člověk nesmyslně a priori nepovažuje za nevhodné, jsou na svém místě. Podle mě to nemá být půvabný text: cigáro a pusu, ptákům mrznou nohy a mražený losos. "Půvabných" pár facek na dobré ráno: zdraví vás podzim.
*
chtělo by to škrtat ... ale to ti už řekli jiní, já se k jejich názoru připojuji
jo, slušná obraznost - na té lze stavět- ramenatý beat konec beru je více rétorickou generační demonstraci. Nojo, léto je v prdeli, to je hláška co použil asi každý z nás.. ani v životě ani v poezii již takové výrazy nešokují..
přitvrdit šel text jinak něž tak okatě..
souhlas s pravidly
04. 11. 2006člověk_který_není
04. 11. 2006
kaštany rezavějí
a ptákům mrznou nohy
V trávě se leskne
perleť šnečích stezek
Do čepce mlhy
nad polem
někdo vtisknulplátek
mraženého lososa
Především za tuto část bez slunce, tip
Možná, že kdyby celke měl o čtyři řádky méně, například o ty s cigárem, kávou a pusou a brouky, jsou to dost běžné obrazy, no a to léto v prdeli moc křičí. nebylo podle mne nutné takto ten text dál odlehčovat, protože je i bez toho lehounký a místy půvabný.