Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte sePozvánka na výroční sraz literra.cz
12. 11. 2006
1
32
4485
Autor
Garth
Rezervace :
Od 17:00 hodin v restauraci Na Hrádku, Praha.
(Šlikova 402/15, 169 00 Praha-Břevnov)
Možno pravděpodobně scházet se dřív, či se připravovat od časného rána, vše je věcí individuální a operativní dohody.
Telefon na advokátní kancelář garth&mandarin :
výkonný (ztracený) jednatel : 724 371 184
výkonný sekretariát: 728 216 175
Upozornění 1 : Albireo dorazí už okolo třetí. Kdo chcete provést předkal (dobře, sejít se:)) už dřív, písněte v rámci synchronizace! Nepijte doma! Home drinking is killing pubs! (nebo tak nějak jsme to četli v jedné irské hospodě:))
Upozornění 2 : Čekanka ohlásila, že na nás nebude myslet z pavilonu 23! Proč se rozhodla tak náhle změnit pavilon, z kterého na nás bude myslet, není zatím jasné, ale domníváme se, že na vině bude sedm žlutých talířků, medailonek s podobiznou Gustava Husáka a omezený a tenčící se počet výtisků mozkodlaba!
Upozornění 3 : Papouch + 1 hledá ubytování. Kapacita mandarinského bytu je už žel vyčerpána. Může někdo ubytovat čistotného, hodného, krásného, milého muže v nejlepších letech a jeho doprovod?
Podrobnosti připravujeme !
32 názorů
alcap on e
07. 01. 2013:) - tip
Pišta_Hufnágl
19. 11. 2006Pišta_Hufnágl
17. 11. 2006Pišta_Hufnágl
16. 11. 2006
no problémo jen sem si tak vzpoměl na ten smuteční pugét, du napsat smutnou báseň...
:-)
btw: já myslel že tendle nick opouštíš když si mu dělala pohřeb? bo to byla marten?:)
čau Rebecco! Sraz přesouvat nebudeme.. Ale je to jedno, stejně jsme všichni spolu, ač každý někde jinde :)
papo: pokud by nevadil byt v Neratovicích, městě chemickém... :))) ale má to hák bylo by to s odchodem tak 22:45 což není úplně ideální...
ber to jako jistou rezervu.
Pišta_Hufnágl
13. 11. 2006
To nějak pořešíme papouchu, já mám bohužel byta plnýho, ale už jsem dal výzvu na literru!
pišto, v hospodě je vždycky teple slunečne odpoledne..
Zámotku, Zámotku.
:)