Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seLietajúci mlokopes
27. 11. 2006
9
19
2315
Autor
rudko
Pripíjam na ďalších veľa rokov. Zakončil svoju reč starý muž, s úsmevom si hladiac spotené vlasy.
V poslednej dobe býva naozaj teplo. Množstvo fráz, bilancia počtu umrlých a narodených v okolí a vysvetľovanie rozsiahlych rodokmeňov (Ančinho muža sestry brat ktorý mal za ženu.....).
Rozišli sa každý domov.
Starý muž si vykračoval pri krajnici, jednou nohou na tráve, druhou na asfalte, v diaľke pozoroval horúce jazyky nad cestou. V ruke držal sako, hodil ho na trávnik pod gaštan a ľahol si. Zaspal.
Ujo, ujo, vstávaj...
Čo, čo sa robí?
Chcem sa ťa niečo spýtať.
Tak sa spýtaj.
Nemôžem.
Prečo?
Lebo som lietajúci mlokopes a neviem rozprávať.
Dobre, maličká, a ako to že ťa počujem?
To preto, lebo sa ti o mne sníva.
No, tak sa môžeš aj opýtať nie?
Ale ja chcem tak naozaj, keď sa zobudíš.
Ja už predsa nespím...
Spíš.
Nespím.
Spíš.
Dokáž to.
Videl si už niekedy lietajúceho mlokopsa?
Nie.
..............................................................................
Auu. To bolelo....
Okolo prešiel kamión, veľký... Malý kamienok odletel starému mužovi do krku.
Nevedel si predstaviť mlokopsa, ale muselo by to byť niečo slizké a chlpaté. Odtrhol strapec hrozna, už je skoro doma, pri susedovi.
Žene nepovie, nemá vyvinutú humornú stránku osobnosti....
19 názorů
Najmladšia
13. 12. 2006
kdyz sem tu,tak uz ctu.
je to zajimavy no
predstva mlokopsa je nechutna..
reka: ta veta mi tiez nesedela ale ine by boli prilis dlhe... a ked napisem nieco kratsie, je to ako s cokkoladou, ze dostanes kusok a chces viac, ale keby si dostal viac, neobmedzene, postupne by ti prislo zle z nej, podla mna lepsie posobi ked chces viac... ako naopak :-)
fajn. jen tahle věta mě nějak zarazila:
Malý kamienok odletel starému mužovi do krku.
"odletěl do krku" mi přijde v češtině docela divný.
poslední věta je dobrá. rád bych si od tebe přečet něco delšího.
Aššurballit
28. 11. 2006myxomatosis
27. 11. 2006
ja za to nemozem, moj zivot je uzko previazany s cislami... a uz su len dva kusky... palacinkam sa neujde... az zajtra im kupim druhu...
dala si stý tip to by si mala daco vyhrat... mam este kusok cokolady... varovej...
ale nie až tak ftipoš...
som tam zabudol spomenut pointu... sa mi nechcelo...
ďakoš