Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seVyznání do ticha
10. 04. 2001
3
0
1346
Autor
brooklyn
Ó , jak jsi spanilá ,
vílo mých tajných snů ,
k nimž bránu střeží
soumrak se svítáním .
Och , jak jsi tajemná ,
studánko v očích skrytá ,
z níž napít se brání
bodlavé křoviny...
Ach , jak jsi vzdálená ,
hvězdo bezesných nocí...
kéž mrak Tě zakryje ,
druhý mu ku pomoci ,
kéž na Tě nemyslím ,
kéž na Tě zapomenu ,
prosím Tě , neslyš mě ,
kytici němých sténů
věnuji Měsíci...
tomu snad...
...neublíží...
Clovrdiku, neboj se ,nejsem vztahovacny, nemam proc.A ten slovni obrat je docela zajimavy. Takovy sok .(Hacek nad s) Mam rad soky.:o) A miluji uprimnost a odvazne lidi , kteri se neboji rict to , co maji na jazyku. Takze mas dalsi velke plus. Ale ja budu taky psat to , co mam na jazyku , i kdyz to nekdy bude ZPSH. :o)))
brookline, máš-li opravdu rád upřímnost, pak se jistě neurazíš, když zkratku dešifruju. Ale než to udělám, chci tě poprosit, abys to bral jenom jako vyjádření k těm řádkům a v žádném případě to nebral jako útok na tebe jako na člověka.
ŽPSH = Žumpa Plná Sladkejch Hoven.
Ja se snazim na strach nedoplacet . Je to brzda tak proc se s nim paplat.:o) Ale v te basni to jde interpretovat ruzne .Co kdyz je daleko , co kdyz je nepristupna , co kdyz mi dala kosem , zalezi od situace . Ale motiv byl jeden z tech. :o) A diky za tip.
Krásné.
studánko v očích skrytá ,
z níž napít se brání
bodlavé křoviny...
To chce Tip, třeba přiláká další čtenáře, vždyť k tomu tipy slouží. A tahle báseň si zaslouží být čtená.
**
Miroslawek
10. 04. 2001
na strach už doplatilo v životě mnoho lidí, hele jak vlastně vypadá?
Já jsem se sním ještě nikdy nestkala.UMÍM TOTIŽ PROCHÁZET ZDI´.