Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seŠtěstí
15. 04. 2001
3
1
1824
Autor
Kacapitoma
Co je štěstí?
Uvědomnění si důležitosti svého bytí.
Vědět, proč se každé ráno probouzíme.
A když usínáme, vědět, že jsme nikomu neublížili a pár lidí jsme dokázali rozesmát.
1 názor
StvN:nesouhlasim,i kdyz existujes a nevis o tom muzes to vedet,protoze stesti jakozto pocit se vymyka uplne vsem standartum;)
Kacapitoma:Hezke,jen me napadlo,ze mozna by to stalo za trosku hlubsi uvahu(i kdyz nad tim mozna neni co uvazovat a je to spis pro pseudointelektualy:),myslim,ze bys nad tim rozhodne umela uvazovat.Tip.
polyhistor: To je diskutabilní, ale pokud bys jen existoval a nevěděl o tom, neznal bys štěstí.
Kacapitoma: To je bezesporu, většina nedorozumění pramení z nevědění. Podle mě je štěstí, když si můžu říct, že vím.
Kacapitoma
19. 04. 2001Kacapitoma
19. 04. 2001Kacapitoma
19. 04. 2001coney_island_baby
19. 04. 2001polyhistor
18. 04. 2001
Nera: Duševní očista se většinou neprovádí vodou, ale slovy a skutky, ale v některých případech může být duševní očisty samozřejmě dosaženo i koupelý( třeba u mě doma ).
PS: Nemám Ti co odpouštět chytré zvířátko
Mea: štěstí nemusí být vidět na povrchu, ale radost většinou je
coney_island_baby
15. 04. 2001
coney...Ty šílenče.....:c)))
....fakt bych se nesmála...opravdu néé...nó fáákt néé.
:c))))))))))))))))
Astalavista
15. 04. 2001
Né vždycky znamená rozesmání někoho přínos štěstí do jeho duše, ale jako chvilkový pozitivní vjem je určitě dobré.
PS: pro mně konkrétně je štěstí, když vím, že jsem některým lidem pomohl k duševní spokojenosti a možné čistotě.
Tip.
Hele Fundoóóóó.....to s tou čistotou..jakože bereš lidi z ulice a koupeš si je doma ve vaně(?)
(wodpusť hloupýmu zvířeti)
:c))