Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seKoho to zajímá
15. 04. 2001
5
0
3268
Autor
affirmation
Jarní depky mě netrápí, ale mám předplacený celozimní depky tak na 100 let dopředu
Tohle bylo fajnový
Překonat se musí depka
ač je báseň hezká
než Tě z toho klepne pepka
zítra či už dneska :-))
Ť!
koho to zajímá... má oblíbená fráze :-)
určitě jsme se musely někde potkat...
jinak.. báseň je výborná...
krutě nadlehčená a krutě realistická (nebo reálná?) - koho to zajímá :-) (teď se mi to hodí jako odpověď na všechno...)
máš pravdu... jdu si tě přečíst...
Jako šklebounka tady doporučuje kakao, jo? Tak to já musím doporučit kolakao...Ale je to zajímavý, pan rejpal by dokonce řekl: Odráží to situaciónu ve společnosti.:) Ale, já myslim, že tak hrozný to neni, třeba by to někoho zajímalo, třeba ne, kytičku k otrhání nemám, takže ti neřeknu:)
Máš tip:)
Yeap, ještě k tomu Disku, Kolit ti šklebo zaplatili?:)
Nejlepšá jsou opávia, jak tam jedou v tom člunu:)
T
affirmation
16. 04. 2001
affi: jak ze to bylo? Rano moudrejsi vecera? :))
Menahen: neeee..... zadna reklama :)) ale genralni uklid neni nikdy na skodu :))
affirmation
16. 04. 2001
Škleby, ano manuální práce, a co takhle zajít do fitka či do tělocvičny:) Potrápit své tělo:)
jojo, depka..... ale to nema smysl, ver mi :))
dej si kakao a susenku, treba to pomuze :))
Skleboun
Astalavista
15. 04. 2001
jejda depka krouzi kolem, dej si zeleny jabko, treba nebude otraveny, nebo steak, ten bude zarucene krvavej, a pak uz bude lip.
affirmation
15. 04. 2001
affi: nejlepsi je disko :)) (to nikdy nejis sam! :o)))))
vis, ono je to vyzkouseny... :)) jestli chces, susenky poslu :))
takhle posilam aspon par usmevu(sklebu)
:o))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))